Αντα Ψαρρά – Μια δολοφονία κι … άλλη μια (άρθρο στην «Ελευθεροτυπία» 2011-05-13)
Posted by Κλέων Ι. στο 2011/05/13
Η Αντα Ψαρρά, εκ των φορέων του “Ιού“, σε ένα άρθρο της ατην εφημερίδα “Ελευθεροτυπία” της Παρασκευής 13 Μαΐου 2011, με τίτλο “Μια δολοφονία κι… άλλη μια“.
Πριν προχωρήσουμε στο άρθρο, να επισημάνουμε μόνον ότι αυτή η (χαρακτηριστική πλέον, για τα όσα ζούμε) φωτογραφία από την πρώτη σελίδα της εφημερίδας «ΕΘΝΟΣ» (εμείς την βρήκαμε στο Athens Indymedia) αποτελεί στιγμιότυπο από αυτήν εδώ τη σκηνή από το κέντρο των Αθηνών και το πογκρόμ που είδαμε την Πέμπτη 12 Μαΐου 2011 (για το βίντεο με την σκηνή από το πογκρόμ, βλέπε στα σχόλια).
Προεκτάσεις
Μια δολοφονία κι … άλλη μια
Δεν υπάρχει πιο εξευτελιστική διαδικασία από την καπήλευση ενός νεκρού με το έτσι θέλω και χωρίς καμιά ντροπή. Η δολοφονία του ανθρώπου που είχε επιλέξει να ζει με τη γυναίκα του στο κέντρο της Αθήνας δεν είναι δυνατόν να πυροδοτεί μισαλλόδοξες και εγκληματικές φωνές και κυρίως πράξεις που πολεμάνε κάθε έννοια δικαίου και κοινωνικής νομιμότητας.
Δεν είναι δυνατόν με υπονοούμενα αλλά και ευθείες βολές οι ταγοί της ενημέρωσης να καπηλεύονται ένα δολοφονημένο άνθρωπο για να πλειοδοτήσουν σε μίσος ενάντια στους μετανάστες.
Ενώ συνεχίζονται οι βιαιότητες των χρυσαυγιτών απέναντι σε ανυποψίαστους περαστικούς μετανάστες, ένα «μελαψό» παιδί 21 χρόνων πλήρωσε με τη ζωή του χθες τις στοχευμένες οιμωγές των ΜΜΕ. Πολλοί δημοσιογράφοι ρισκάρουν για άλλη μια φορά την αξιοπιστία τους, αν αποδειχτεί -όπως και πολλές άλλες φορές- ότι η δολοφονική ενέδρα στήθηκε από άτομα ελληνικής καταγωγής. Ας θυμηθούν την εξιχνίαση του διπλού φονικού που ένα μήνα πριν ανακοίνωσε η ΕΛ.ΑΣ. με δράστη γνωστό χρυσαυγίτη και ιδιοκτήτη μπαρ στον Αγιο Παντελεήμονα και πολλές άλλες δολοφονικές πράξεις, που στη δικαστική τους εξέλιξη αποδείχτηκαν να έχουν τελεστεί από μπουμπούκια ελληνικά. Το μονοπάτι της απλής άθροισης -εκατέρωθεν- θυμάτων μόνο με βάση την εθνικότητα δημιουργεί συνθήκες πολέμου και σίγουρα ρίχνει πολύ νερό στο μύλο της φασίζουσας συμπεριφοράς των αυτόκλητων σωτήρων. Οταν μια στυγνή εγκληματική ενέργεια πλαισιώνεται ιδεολογικά και μετονομάζεται σε αυτοδικία ή ακόμα και σε δίκαιη αγανάκτηση, τότε όλα γίνονται μαύρα.
Η αναφορά στα προβλήματα του κέντρου της Αθήνας και της νεόπτωχης τάξης αστέγων, μεταναστών και εξαρτημένων μόνο με αφορμή εγκληματικές πράξεις που αφορούν ομογενείς τρέφει το μίσος και δεν λύνει κανένα πρόβλημα. Το πρόβλημα της Αθήνας είναι πολύ μεγάλο και θα ήταν στρουθοκαμηλισμός να αγνοήσει ο οποιοσδήποτε από εμάς που κυκλοφορούμε στο κέντρο και περισσότερο όσοι κατοικούν και εργάζονται εδώ ότι τα πράγματα έχουν φτάσει στα όριά τους. Να κάνουμε όλοι κάτι, να βρούμε λύσεις, να δουλέψουν σκληρά οι κοινωνικοί φορείς έξω στους δρόμους, να λειτουργήσουν οι υπηρεσίες και οι οργανώσεις. Να μιλήσουν, να προτείνουν και να δράσουν όλοι.
Κάποιοι κάπου, κάποτε έριξαν την πρέζα στα Εξάρχεια. Συνέχισαν και συνεχίζουν με τα φανατισμένα παιδιά των γηπέδων (ο πρόσφορος χώρος των ακροδεξιών συμμοριών) και τώρα βολεύονται με τους απελπισμένους μετανάστες που γίνονται εύκολη λεία στα χέρια τους. Οι δρόμοι της ηρωίνης οδηγούν στους πραγματικούς ενόχους. Μπράβοι, νονοί, αποβράσματα, δουλέμποροι και διακινητές στριμώχνουν όλο και πιο βαθιά τους πιο ανήμπορους. Κι αυτοί έχουν όλοι ονοματεπώνυμα και διασυνδέσεις. Τα κομματιασμένα πτώματα των χωματερών φωνάζουν, τα «club» των ομάδων φωνάζουν, οι παρακρατικές συμμορίες φωνάζουν, αλλά κανείς δεν μοιάζει να ακούει.
Ομως το είδος αυτό του πολιτισμού τον οποίο κατασκευάζουν ΜΜΕ με τις κραυγές της αυτοδικίας και του νόμου που κάποιοι αποφάσισαν να πάρουν στα χέρια τους, είναι βέβαιο ότι οδηγεί σταθερά στο φασισμό. Τελεία και παύλα!
Η 48ωρη παρέλαση ακραίων φωνών από όλες τις εκπομπές και όλα τα κανάλια με «όπλο» ένα δολοφονημένο συμπολίτη μας είναι το έσχατο σημείο μιας απάνθρωπης και απολίτιστης συμπεριφοράς που όχι μόνο δεν λύνει κανένα απολύτως πρόβλημα, όχι μόνο παρακινεί σε εγκληματικές ενέργειες και ρατσιστικές επιθέσεις σε βάρος ανυπεράσπιστων, αλλά πρωτίστως αποτελεί ύβρη απέναντι σε ένα νεκρό που δεν γνωρίζει κανείς αν θα συμφωνούσε σε τίποτα με όλα τα παραπάνω.
Κλέων Νεμέας said
Το βίντεο με τις σκηνές από το πογκρόμ κατά των μεταναστών στο κέντρο της Αθήνας, από το ΄δελτίο ειδήσεων του «ALPHA», Πέμπτη 12 Μαΐου 2011:
Αρβανίτικο κεφάλι said
για τη δολοφονία του 44χρονου η Ψαρά δε ξέρει αλλά μάλλον πιστεύει πως από πίσω είναι Έλληνες και όχι Βορειοαφρικανοί λαθρομετανάστες (μπαρδόν συμπολίτες μας). Για το Μπαγκλαντεσιανό που μαχαιρώθηκε, κι ας μην έχει εξιχνιαστεί ούτε κι αυτή η υπόθεση, εκεί έχει βγάλει την ετυμηγορία ήδη. Αν δεν ήταν η κατάσταση για τα κλάματα θα ήταν για τα γέλια. Το μαχαιροβγάλτη, Μαροκινό ή Χρυσαυγουλικό θα τον αποτρέψει το «Να κάνουμε όλοι κάτι, να βρούμε λύσεις, να δουλέψουν σκληρά οι κοινωνικοί φορείς έξω στους δρόμους, να λειτουργήσουν οι υπηρεσίες και οι οργανώσεις.» Ως γνωστόν, δεν υπάρχουν εγκληματίες, μόνο κοινωνικές αδικίες που οδηγούν στην παρανομία. Κάπου εδώ κολλάει μια γνωστή προτροπή στο Νταλάρα αλλά παραείστε κόσμιοι…
Βασίλης Μακρίδης said
Εάν, Αρβανίτικο Κεφάλι, διάβαζες προσεκτικότερα τι γράφει η Άντα Ψαρρά, θα διαπίστωνες ότι ΠΟΥΘΕΝΑ δεν λέει με απόλυτη βεβαιότητα ότι τον Μπαγλαντεσιανό τον μαχαίρωσαν Έλληνες… Ωστόσο εγώ, πλέον, θα πω, ότι «χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει»… Κι αν δεν πείθεσαι από αυτό, από τους 50 τραυματίες αλλοδαπούς που βρέθηκαν μέσα σε ένα διήμερο διεσπαρμένοι σε όλα τα εφημερεύοντα νοσοκομεία της Αττικής, μαχαιρωμένοι και χτυπημένοι από «χρυσαυγίτες» θα έπρεπε να έχεις πειστεί: το οπτικοακουστικό υλικό είναι, δόξα στην τεχνολογία, πλουσιότατο… Όπως πλουσιότατο είναι και το υλικό που αποδεικνύει την «αγαστή σύμπονοια» και τη συνεργασία «χρυσαυγιτών» και αστυνομικών… Μέχρι και βιντεάκι, όπου οι αστυνομικοί ενός περιπολικού απελευθερώνουν «χρυσαυγίτες» για να «μπαγλαρώσουν» μετανάστες κυκλοφορεί… Οι δυνάμεις καταστολής (γιατί ΤΕΤΟΙΕΣ είναι) του Κράτους, μόνο ουδέτερες δεν είναι σε αυτόν τον «καυγά»… Την προηγούμενη, άλλωστε, μέρα άφησαν τους «μπάχαλους» να κάνουν, για πολλοστή φορά, «Γης Μαδιάμ » το κέντρο της Αθήνας και μετά «την έπεσαν» σε μπλοκ διαδηλωτών που δεν είχαν την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ σχέση με τις καταστροφές, στέλνοντας ένα βήμα πριν από τον τάφο 2 συνανθρώπους μας (ΕΛΛΗΝΕΣ, αν ΑΥΤΟ έχει για σένα σημασία…) και άλλους 12 με σοβαρά τραύματα και ανάγκη για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη… Σε σχέση με τη δολοφονία του 44χρονου, όλος ο κόσμος της Αριστεράς (και όχι μόνο η Άντα Ψαρρά) την έχει χαρακτηρίσει αποτρόπαιη… Μόνο που καμία «Χρυσή Αυγή» δεν έχει το δικαίωμα να παρουσιάζεται ως αυτόκλητος «σωτήρας» κανενός, ούτε ο λόγος της ληστείας μετά φόνου ήταν η εθνικότητα των δραστών… Σε αντίθεση με το πογκρόμ της «Χρυσής Αυγής», όπου τον ΜΟΝΑΔΙΚΟ λόγο για τον προπηλακισμό ακόμη και ΜΑΝΑΔΩΝ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ αποτελούσε η (μη ελληνική) ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ των κυνηγημένων… Μια ματιά, εν ολίγοις, σε αυτά που γράφεις, πείθει όποιον σε διαβάσει ότι δεν κάνεις τίποτε άλλο από ιδεοληψίες, αγνοείς επιδεικτικά το μεγαλύτερο μέρος των στοιχείων και της επιχειρηματολογίας της αρθρογράφου και απαντάς (όπως απαντάς, τέλος πάντων) σε ό,τι ακριβώς θεωρείς ότι σε βολεύει… Κυρίως δε, αγνοείς επιδεικτικά αυτό που γράφει, ως συμπέρασμα, η Άντα Ψαρρά, ότι δηλαδή: «Το μονοπάτι της απλής άθροισης -εκατέρωθεν- θυμάτων μόνο με βάση την εθνικότητα δημιουργεί συνθήκες πολέμου και σίγουρα ρίχνει πολύ νερό στο μύλο της φασίζουσας συμπεριφοράς των αυτόκλητων σωτήρων. Οταν μια στυγνή εγκληματική ενέργεια πλαισιώνεται ιδεολογικά και μετονομάζεται σε αυτοδικία ή ακόμα και σε δίκαιη αγανάκτηση, τότε όλα γίνονται μαύρα». Όταν συνειδητοποιήσεις το νόημα αυτών των δύο προτάσεων, ξαναμιλάμε… Προς το παρόν παραμένω υπερβολικά κόσμιος για τα γούστα σου και επιμένω στο να επιχειρηματολογώ…
Αρβανίτικο Κεφάλι said
Βασίλη Μακρίδη επειδή διάβασα προσεκτικά αυτά που έγραψε η Ψαρά σχολίασα αποκλειστικά και μόνο την ιδεολογικής υφής ανισορροπία στη λογική της και επιπλέον τις χαζομάρες-ευχολόγια περί κοινωνικών φορέων και οργανώσεων. Τα υπόλοιπα που έσπευσες να μου προσάψεις (χωρίς καλά-καλά να προσέξεις πως μιλάω για Χρυσαυγουλικό μαχαιροβλάλτη – σα Νέος Δον Κιχώτης βλέποντας τους ανεμόμυλους όρμηξες) είναι κομμάτι ευρύτερης συζήτησης που θεωρώ αδύνατο να οδηγήσει πουθενά, είτε την κάνω με Αντα-Ψαρρικούς εὶτε με Μιχαλιολακολικούς. Αν εσύ δε βλέπεις την προφανή αποδοχή εκ μέρους της Ψαρρά όσον αφορά την επιχειρηματολογία της πως ο φόνος του Μπαγκλαντεσιανού ήταν ρατσιστικών κινήτρων (και όχι πχ. ξεκαθάρισμα λογαριασμών κλπ.) τότε θα σου συστήσω να πας να κοιτάξεις για (άλλη) συνταγή για γυαλιά – τη δικιά μου την κοίταξε πρόσφατα ο Πακιστανικής καταγωγής οπτομετρικός μου. Εάν το πάμε πιθανολογικά (και όχι βάση αστυνομικής διλεύκανσης-δικαστικής απόφασης) τον κακομοίρη τον 44χρονο τον έφαγε μια από τις συμμορίες Βορειοαφρικανών (που τα τελευταία χρόνια ειδικεύονται σε τέτοιες ατομικές ληστείες στη μέση του δρόμου) και τον 20σοκάτιχρονο τον έφαγαν Χρυσά Αυγά. Αυτά περί «χωριού που φαίνεται». Μια καταδίκη της μιας ή δύο προτάσεων (τα κροκοδείλια δάκρυα) είναι η συνεισφορά του ευρύτερου χώρου της ΑΨ στην όλη ιστορία – ενώ σελίδες επί σελίδων γράφτηκαν για τα θύματα των Χρυσαυγιτών. Αν δεν είχε γίνει και φόνος θα είχαμε μείνει στις γενικολογίες περί «προβλημάτων του κέντρου» – τα θύματα ληστειών, κλοπών κλπ. μεταξύ των παλιών κατοίκων ήταν ανάξια της προσοχής σας τόσα χρόνια, κωλορατσιστές του κερατά ήταν όσοι παραπονιόντουσαν ασχέτως πολιτικού χώρου (και αν ήταν αριστεροί τους ρίχνατε και στον Καιάδα).
Βέβαια έχουμε καταντήσει να μη μπορούμε να ψελλίσουμε χωρίς να ακουστούν οι αλλαλαγμοί περί «ρατσιστικού λόγου» ούτε το προφανές, πως πχ. ορισμένες ομάδες εμφανίζουν αυξημένη παραβατικότητα/εγκληματικότητα – για εξειδικευμένους λόγους η καθεμιά – χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ντε και καλά πως τα περισσότερα (όσο μάλλον όλα) μέλη αυτών των ομάδων είναι εγκληματίες. Και δε μιλάμε μόνο για μετανάστες – πχ. στο στρατό την εποχή μου έβλεπε κανείς πως υπήρχε πρόβλημα χοντρό με τους Ρωσοπόντιους (γενικότερη ανυπακοή και κλοπές) και με τους Ρομά (διακίνηση ναρκωτικών). Πως να το κάνουμε, τη «στατιστική» που έκανε τις δύο ομάδες αυτές να ξεχωρίζουν τη ζούσαμε καθημερινά και οι πιο άτυχοι όλων ήταν οι υπόλοιποι Ρωσοπόντιοι και Ρομά (ιδίως ένα από τα καλύτερα παιδιά που ήταν και Ρομά και Ιεχωβάς, δηλαδή διπλή μειονότητα) που πλήρωναν τις αμαρτίες άλλων (δικών τους και μη) ενώ οι ίδιοι ήταν άψογα παιδιά. Όμως λύσεις γενικολογικές που προσπαθούσαν να λύσουν το πρόβλημα παραβλέποντας τις ιδιαιτερότητες του έκαναν τρύπες στο νερό.
Πριν κάτι μήνες χτύπησε καθώς τη λήστευε ένας βορειαφρικανός πολύ δικό μου άνθρωπο (κοντά 75 ετών) λίγους δρόμους από το σπίτι της. Λίγο αλλιώτικα να την είχε ρίξει κάτω από το παρκαρισμένο αυτοκίνητο και μπορεί και να είχε τραγική κατάληξη το όλο θέμα (δε θέλει και πολύ σε άνθρωπο της ηλικίας της). Η Ψαρρά κι εσύ θα σκιζόσαστε (απουσία μάρτυρα) πως μπορεί και να μην ήταν ξένος ο υπεύθυνος – στην προκειμένη περίπτωση φεύγοντας του έπεσαν κάτι χαρτιά και ξέρουμε και το όνομα του (και τι έγινε, η αστυνομία δεν έχει διεύθυνση ή τίποτα άλλο να τον βρει). Νομίζεις πως θα μου ήταν (είναι) παρηγοριά που ο άνθρωπος μου έγινε στόχος όχι γιατί δεν ήταν ομοεθνής του αλλά γιατί απλώς το κουμάσι που με την πολιτική σας στάση προστατεύετε τη βρίσκει να την πέφτει σε ανυπεράσπιστες γιαγιάδες; Σε μια γειτονιά που μέχρι το 1993 τουλάχιστον περπατούσε κανείς ό,τι ώρα ήθελε το βράδυ άφοβα και μέχρι κάποια φάση πριν μερικά χρόνια τουλάχιστον δε κινδύνευε στις 5 το απόγευμα; Σε μια γειτονιά που δε μπορείτε να πείτε τις συνηθισμένες δικαιολογίες «γιατί παραπονιούνται για την υποβάθμιση, αυτοί πρώτοι την έκαναν, με τα μπουρδέλα και τους τεκέδες» καθώς ήταν μια χαρά μέχρι που γέμισε από ανήλικες πόρνες με τους νταβάδες τους και παλιάνθρωπους που την πέφτουν στις γιαγιάδες έξω από την εκκλησία (που μοιράζει φαγητό σε ξένους και έλληνες) για να τους πάρουν το σταυρό τους. Αλλά οι κάτοικοι θα πρέπει να είναι ευγνώμονες που τώρα έχουν ethnic food restaurants και τα υπόλοιπα καλά της πολυπολιτισμικότητας και να μην παραπονιούνται οι κωλορατσίστες.
Αλλά αφού σ’ αρέσουν οι ανεμόμυλοι – να σου τον χτίσω κανονικά να τον γκρεμίσεις με την ησυχία σου μόνος σου (και αφού αυτό το παιχνίδι το παίζουν άνετα δύο θα σου ρίξω κι εγώ πέτρες στο δικό σου ανεμόμυλο):
Με ενοχλεί εξίσου αυτός που αδιαφορώντας για τους συνιδιοκτήτες-ενοίκους της πολυκατοικίας του και τους ίδιους τους νοικάρηδες του νοικιάζει σε μια ντουζίνα παράνομους μετανάστες μια τρύπα με τον παράνομο μετανάστη που έχει γίνει ο φόβος και ο τρόμος της πολυκατοικίας του και κανείς δεν τολμά να του πει τίποτα γιατί μαζεύεται όλο του το «σόϊ» απειλητικά έξω από την πόρτα κάθε «αντιφρονούντα».
Με αηδιάζει εξίσου αυτός που λέει «δε θα γίνεις ποτέ Έλληνας, Αλβανέ-Αλβανέ» με αυτόν που πιάνει στο στόμα του τους προγόνους μου για να βγάλει συν τοις άλλοι αχάριστους τους «κωλοέλληνες» μπροστά στη χάρη που χρωστάνε στους Αλβανούς.
Ιδεολογικά εχθρός μου είναι και αυτός που πιστεύει σε φυλές, φυλετικές ανωτερότητες ή έστω καθαρότητες κι αυτός που πιστεύει πως ο ελληνικός λαός πρέπει να αλλάξει ό,τι τυχόν ενοχλεί κάθε νεοφερμένο για να προσαρμοστεί αποκλειστικά αυτός στους μουσαφίρηδες και όχι κυρίως (προφανώς θέλει πάρε-δώσε το θέμα) το αντίθετο.
Σιχαίνομαι αυτόν που θα χτυπήσει τη σειρούλα μου και φίλο μου το Νιγηριανό με μαγαζί στο κέντρο επειδή έχει το λάθος χρώμα αλλά κι αυτον που θα δικαιολογήσει κάθε μετανάστη εγκληματία μόνο και μόνο γιατί δεν είναι γηγενής.
Σιχτιρίζω αυτόν που θα αυτοδικήσει κατά κάθε «ξένου» και αυτόν που θα αντιδράσει σπασμοδικά και αυτόματα σε κάθε αστυνομική δράση που καταλήγει σε σύλληψη αλλοδαπού ως ρατσιστική κλπ.
Μου φέρνει εμετό αυτός που δε θέλει κανένα λατρευτικό χώρο για μουσουλμάνους στην Ελλάδα αλλά κι αυτός που υποκριτικότατα μιλάει για πλήρη χωρισμό εκκλησίας-κράτους, βαρύτητη φορολόγηση της εκκλησίας και όλα τα σχετικά αλλά θέλει να πληρώσει το κράτος για να κάνει τζαμί/τζαμιά (και όχι οι αντίστοιχες κοινότητες από μόνες τους όπως αλλού).
Απορρίπτω και αυτόν που δε θέλει να μπορούν να πηγαίνουν στα δημόσια σχολεία τα παιδια των μεταναστών και αυτόν που θέλει να μετατρέψει τα δημόσια σχολεία σε σχολεία που αντί να διευκολύνουν την ενσωμάτωση μέσω κοινής παιδείας θα ενισχύουν την δημιουργία παράλληλων κοινωνιών με εκμάθηση (δημοσία δαπάνη – ιδιωτικά να το κάνουν αν θέλουν) της εκάστοτε μητρικής γλώσσας κλπ.
Εχθρός μου είναι και αυτός που δε θέλει να πάρει ποτέ (επισήμως ή με προϋποθέσεις πρακτικά αδύνατες) ξένος την ελληνική ιθαγένεια και αυτός που θέλει να του τη δώσει σχεδόν αυτομάτως με το που θα πατήσει το πόδι του στην Ελλάδα.
Το κακό του ελληνικού λαού πιστεύω πως επιδιώκει και αυτός που θέλει να διώξει όλους τους μετανάστες από την Ελλάδα (το λέει ανοιχτά ή όχι) και αυτός που πιστεύει σε ανοιχτά σύνορα (το λέει επίσημα ή όχι).
Απεχθάνομαι το ΜΑΤατζή που σε συνεργασία ή όχι με τα Χρυσά Αυγά και λοιπούς σαπιοκέφαλους πλακώνει Έλληνες και ξένους διαδηλωτές αλλά επίσης απεχθάνομαι και τον οργανωμένο ακροαριστερό-αναρχικό-αντιρατσιστή που θα πλακώσει στο ξύλο ένα μεσήλικα γιατί έχει πάνω στα ρούχα του την ελληνική σημαία.
Δε θέλω να βλέπω ούτε αυτόν που απεχθάνεται τη διαφορετικότητα στην Ελλάδα ούτε αυτόν που ενοχλείται από την ύπαρξη πολιτιστικά ξέχωρης πλειονότητας και την καταγγέλει με κάθε ευκαιρία.
Απορρίπτω και τους πανηλίθιους που το έριξαν στις ασχήμιες με το βιβλίο του Ανδρουλάκη κλπ. και τους ισλαμιστές που τα έκαναν λίμπα γιατί σκίστηκε ένα Κοράνι (που τελικά δεν ήταν Κοράνι).
Στο διάολο στέλνω και τον εργοδότη που απασχολεί ανασφάλιστους και με μισθούς κάτω του νόμιμου παράνομους μετανάστες και τους καταγγέλνει στην αστυνομία όταν έρθει η ώρα της πληρωμής αλλά και τον εργαζόμενο μετανάστη που μετά λίγο καιρό βρίσκει την ευκαιρία και ληστεύει τον εργοδότη του.
Να χαθεί αυτός που μετράει μόνο τους Έλληνες θύματα για να δαιμονοποιήσει τους ξένους αλλά κι αυτός που μετράει τους ξένους για να δαιμονοποιήσει τους Έλληνες (και μετά πετάει χαζοτσιτάτα περί μονοπατιού άθροισης, ενώ το κάνει εδώ και καιρό η ίδια).
Θα μπορούσα να συνεχίσω για πολύ ακόμα αλλά έχω και πιο σοβαρές δουλειές να κάνω από το να παίζω το Σάντσο Πάντσα με το δικό σου Δον Κιχώτη. Για μένα εσείς και οι Αδώνιδες είσαστε και οι δύο εχθροί μου γιατί θέλετε το κακό του Ρωμέϊκου προφασιζόμενοι το καλό του (και καλά).
Όσον αφορά την γλώσσα μου τι να κάνω, προτιμώ να πω σε κάποιον ευθέως πως είναι ρατσιστής παρά τα ύπουλα σούξου-μούξου «(ΕΛΛΗΝΕΣ, αν ΑΥΤΟ έχει για σένα σημασία)» της σαλονάτης γλώσσας σου. Γκέγκε ή νουκ γκέγκε (ρητορικά το θέτω, είπαμε διάλογος με το συνάφι σου είναι εξίσου άσκοπος με διάλογο με τον Κωλοτούμπα Καρα-τζαφέρ).