XYZ Contagion

Ο κόσμος σε 360 μοίρες. Το μοναδικό '0% Lies & Errors Free' website. Στιγμές και όψεις της ελληνικής (και όχι μόνο) δημόσιας πραγματικότητας από ένα ιστολόγιο που αγαπάει την έρευνα. Επειδή η αλήθεια είναι μεταδοτική.

Πέθανε ο Κολοκοτρώνης στη φυλακή, όπως ισχυρίστηκε ο Αμβρόσιος Καλαβρύτων στην κηδεία του αρχιχουντικού Νικόλαου Ντερτιλή;

Posted by Β.Μ. στο 2012/08/04

Με αφορμή τον επικήδειο του Αιγιαλείας και Καλαβρύτων Αμβρόσιου για τον χουντικό Νίκο Ντερτιλή, στις 31/01/2013:

Μητροπολίτες κι ακροδεξιοί, πόσο μάλλον ακροδεξιοί μητροπολίτες, δεν διακρίνονται συνήθως για το βάθος των ιστορικών τους γνώσεων. Θα περίμενε ωστόσο κανείς να κατέχουν τουλάχιστον τις στοιχειώδεις βιογραφίες των 3-4 εθνικών ηρώων που αποτελούν τα ινδάλματά τους. Αμ δε!

Κηδεία Νικόλαου Ντερτιλή, 31/01/2013

Κηδεία Νικόλαου Ντερτιλή, 31/01/2013

 

Οπως διαπιστώσαμε από τον επικήδειο λόγο του Αιγιαλείας και Καλαβρύτων Αμβρόσιου πάνω από το φέρετρο του απότακτου χουντικού ταξίαρχου Νίκου Ντερτιλή, και κυρίως από την υποδοχή που επιφύλαξαν στην εν λόγω ομιλία τα ΜΜΕ του «χώρου», το γνωστικό επίπεδο των «εθνικιστών» μας δεν ξεπερνά τους ορίζοντες ενός μέσου ιεροκήρυκα της πάλαι ποτέ Χωροφυλακής.

«Μην ξεχνάς», τόνισε με στόμφο ο ιεράρχης, απευθυνόμενος στη σορό του εκλιπόντος, «ο Σωκράτης τελείωσε τη ζωή του με κώνειο. Ο Κολοκοτρώνης στη φυλακή. Ο στρατηγός Ντερτιλής στη φυλακή. Αυτό και μόνο θα σε παρηγορεί. Στην εκκλησία έχομε μάρτυρες, εις την πατρίδα έχομεν ήρωες. Εγώ θα σ’ έλεγα μάρτυρα της πατρίδος και της ελευθερίας».

Ας παραβλέψουμε την ανάδειξη σε «ήρωα της ελευθερίας» ενός πραξικοπηματία που έβαλε τη χώρα στον γύψο, και σε «ήρωα» (γενικά) του ανθρώπου που το πρωί της 17ης Νοεμβρίου 1973 σκότωσε εν ψυχρώ έναν άοπλο φοιτητή, πυροβολώντας τον στο κεφάλι και καμαρώνοντας για το σημάδι του. Θ’ ασχοληθούμε εδώ με μία μόνο λεπτομέρεια αυτού του αποχαιρετισμού: τη βεβαιότητα του Αμβρόσιου πως ο αρχιστράτηγος της πραγματικής ελληνικής επανάστασης του 1821 είχε την ίδια τύχη με τον απότακτο της «εθνοσωτηρίου» του 1967: να πεθάνει στη φυλακή, όπου τον έστειλαν οι «ανθέλληνες» πολιτικοί αντίπαλοί του.

21 μήνες στο Παλαμήδι

Η δίκη και θανατική καταδίκη του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη για εσχάτη προδοσία το 1834 κι ο συνακόλουθος εγκλεισμός του στο Παλαμήδι αποτελούν πασίγνωστο ιστορικό γεγονός, όπως και η θαρραλέα αντίσταση των δύο από τους πέντε δικαστές του (Τερτσέτη και Πολυζωίδη) σ’ αυτή την απόπειρα έννομης πολιτικής δολοφονίας. Ομως ο γέρος του Μοριά ούτε εκτελέστηκε ούτε πέθανε στη φυλακή. Ακριβώς επειδή ήταν ο αρχιτέκτονας της ελληνικής ανεξαρτησίας, κι όχι ένας επίορκος στρατιωτικός που αποφάσισε με την παρέα του να σώσει την Ελλάδα από το λαό της, η μοναρχία του Οθωνα αισθάνθηκε υποχρεωμένη να τον αμνηστεύσει αρκετά γρήγορα, με την ευκαιρία της ενηλικίωσης του βασιλιά (20/5/1835). Στη φυλακή έμεινε συνολικά 21 μήνες, από τις 6/9/1833 ίσαμε τις 27/5/1835, στη διάρκεια των οποίων απέκτησε μάλιστα και το στερνοπαίδι του με την καλόγρια που ανέλαβε να τον φροντίζει.

Για λεπτομέρειες της περιπέτειάς του, ο ενδιαφερόμενος μπορεί ν’ ανατρέξει στο κλασικό πλέον βιβλίο του Δημήτρη Φωτιάδη («Κολοκοτρώνης. Η δίκη του», εκδ. Μέλισσα, Αθήνα 1966). Η διετής σχεδόν φυλάκιση του Κολοκοτρώνη αποτελεί χαρακτηριστική περίπτωση πολιτικής δίωξης, στα μετακατοχικά δε χρόνια χρησιμοποιήθηκε συχνά ως αλληγορία για τον κατατρεγμό που υπέστησαν χιλιάδες αντιστασιακοί του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ από το κράτος των «εθνικοφρόνων». Οι συνθήκες όμως του θανάτου και της κηδείας του πιστοποιούν την καθολική αναγνώριση της συμβολής του στον απελευθερωτικό αγώνα, ακόμη κι από τους προσωπικούς εχθρούς ή πολιτικούς του αντιπάλους.

 

Θάνατος οχτώ χρόνια μετά

Ο γέρος του Μοριά πέθανε το πρωί της 4ης Φεβρουαρίου 1843, οκτώ ολόκληρα χρόνια μετά την αποφυλάκισή του. «Χθες το εσπέρας παρευρέθη εις τον χορόν της Αυλής, μετά δε τούτον προσεβλήθη από αποπληξίαν», διαβάζουμε στην απογευματινή εφημερίδα της ίδιας μέρας («Ταχύπτερος Φήμη», 4.2.1843, σ.2). Δύο μέρες νωρίτερα είχε παντρέψει τον γιο του Κωνσταντίνο. Οπως μας πληροφορεί το ίδιο φύλλο, στην τελετή παρευρέθηκαν πάνω από 600 άτομα, ανάμεσά τους «μέρος του διπλωματικού σώματος, οι Υπουργοί της Επικρατείας, μέρος του Αρείου Πάγου, του Εφετείου, του Πρωτοδικείου, του Ελεγκτικού Συνεδρίου και όλοι εν γένει οι ανώτεροι αξιωματικοί της Πρωτευούσης, Υπουργικοί Σύμβουλοι και Πάρεδροι και κατώτεροι υπάλληλοι, Καθηγηταί του Πανεπιστημίου, τραπεζίται, έμποροι και λοιποί πρόκριτοι παρευρεθέντες ενταύθα κατά συγκυρίαν από τας επαρχίας». Το γλέντι ήταν μάλλον δυτικότροπο, καθώς «προσεφέρθησαν διάφορα άφθονα γλυκίσματα και ποτά της πλέον εξαιρέτου ποιότητος κατά τα την ευρωπαϊκήν τάξιν».

Μαθαίνοντας τον θάνατο του Κολοκοτρώνη, αντιστρατήγου κι εν ενεργεία συμβούλου της επικρατείας, ο Οθωνας εξέδωσε αυθημερόν διάταγμα «να πενθηφορήσωσιν όλοι οι Αξιωματικοί και υπάλληλοι του ημετέρου στρατού της ξηράς επί τρεις ημέρας» («Αιών» 10/2/1843). Η κηδεία του έγινε την επομένη, όχι μόνο δημοσία δαπάνη αλλά και με επίσημο πρόγραμμα καταρτισμένο απ’ το υπουργικό συμβούλιο. Στην κατοικία του και γύρω από αυτή «συνήχθησαν όλοι οι πολιτικοί άρχοντες και αρχηγοί, όλοι οι ηγούμενοι των ενταύθα στρατιωτικών σωμάτων με τους υπό την οδηγίαν των στρατιώτας, η Ιερά Σύνοδος και άπαξ ο της πρωτευούσης κλήρος, οι παρά τη ελληνική Κυβερνήσει διάφοροι Πρέσβεις και προς τούτοις άπασα η πόλις» («Αθηνά» 7/2/1843). Η μεταφορά της σωρού έγινε «μετά μεγάλης πομπής και παρατάξεως, παιανιζούσης θρηνωδώς της στρατιωτικής μουσικής», μόλις σκεπάστηκε δε το φέρετρο, «οι πυροβολισμοί των μεγάλων και μικρών τηλεβόλων ήρχισαν πανταχόθεν να βροντούν ικανήν ώραν ακατάπαυστα».

 

Δημόσιο πένθος

Οπως μας πληροφορεί ο «Αιών» (10/2/1843), λόγω δημοσίου πένθους «εκλείσθησαν το Πανεπιστήμιον, το Γυμνάσιον, όλα τα εκπαιδευτικά, τα δικαστικά και βιομηχανικά εν γένει καταστήματα της πόλεως και ανεβλήθησαν μέλλοντα να πληρωθώσι κατ’ αυτήν συναλλάγματα μεγάλης ποσότητος». Επικήδειο εκφώνησαν ο ιερωμένος Κωνσταντίνος Οικονόμου εξ Οικονόμων, που εξύμνησε «τας ενδόξους στρατιωτικάς πράξεις του λυτρωτού του Νέου Ισραήλ» (δηλαδή της Ελλάδας) και ο γραμματέας του ΣτΕ, Παναγιώτης Σούτσος («Ανεξάρτητος» 7/2/1843). «Πόσον το πλήθος των ανδρών κατά τας οδούς του Ερμού και Αιόλου! Πόση η πεπηγμένη πληθύς των γυναικών εις τους εξώστας όλων των οικιών των οδών αυτών!», καμαρώνει το ρεπορτάζ του «Αιώνα», προσφέροντάς μας μιαν (αδιανόητη για τις μέρες μας) εικόνα του αυστηρού τότε διαχωρισμού των φύλων στον δημόσιο χώρο. Σε 10.000 εκτιμά το πλήθος της πομπής η «Ταχύπτερος Φήμη» (8/2/1843), όταν η Αθήνα δεν αριθμούσε καλά καλά 20.000 κατοίκους.

Η διαφορά ανάμεσα σ’ αυτό το πάνδημο πένθος και τη σεπτή τελετή της περασμένης Πέμπτης στο Α΄ Νεκροταφείο είναι μάλλον προφανής. Σε αντίθεση με τον στρατηγό Ντερτιλή, ο γέρος του Μοριά δεν είχε άλλωστε την τύχη να τον συνοδεύσουν στην τελευταία του κατοικία χρυσαυγίτες, χουντικοί βασανιστές κι ο Αμβρόσιος Καλαβρύτων.

Κηδεία Νικόλαου Ντερτιλή: Διακρίνονται ο Χρήστος Παπάς της ΧΑ, ο Πρέσβης Γιώργος Γεωργίου από το ΛάΟΣ και άλλοι χουντικοί και βασιλόφρονες, 31/01/2013.

Κηδεία Νικόλαου Ντερτιλή: Διακρίνονται ο Χρήστος Παπάς της ΧΑ, ο Πρέσβης Γιώργος Γεωργίου από το ΛάΟΣ και άλλοι χουντικοί και βασιλόφρονες, 31/01/2013.

 

Δείτε επίσης:

– Ταγματάρχης Χωροφυλακής Αμβρόσιος Λενής: Μάρτυρας κατηγορίας στη δίκη του παπα-Γιώργη Πυρουνάκη
https://xyzcontagion.wordpress.com/2016/04/21/amvrosios-lenis-pirounakis/

– Εκκλησία και Χρυσή Αυγή: Συγχωροχάρτια κι Ευλογίες για τα θεάρεστα έργα, τα πογκρόμ και τα μπραβιλίκια. Ανήμερα του Ευαγγελισμού.
https://xyzcontagion.wordpress.com/2014/03/28/ekklisia-xa-amvrosios-rigas/

 


Το παρακάτω είναι μόνο ένα αστείο:

«[…] Το σχέδιον ήτον, ότι όλα τα κάστρα της Μεσσηνίας, της Πάτρας, της Μονεμβασίας, άμα εβγούμε να κηρυχθούν υπέρ ημών·
και ήλθον όλοι οι Τούρκοι και Ρωμαίοι οι σημαντικοί και ωμίλησαν εις την Ζάκυνθον, να κάμωμε μία κυβέρνησι συνθεμένη από 12 Τούρκους και 12 Ελληνας να κυβερνούν τον λαόν.
Οι Τούρκοι επίσης να καταδικάζωνται καθώς και οι Ελληνες·
τους νόμους τους είχαμε εγγράφους εις τους Κορφούς (=Κέρκυρα) από τον Δονζελότ (=ο Γάλλος Γενικός Δοικητής Κέρκυρας και Επτανήσου).
Η σημαία μας από το ένα μέρος το φεγγάρι (=την ημισέληνο), και από το άλλο το σταυρό·
και το σχέδιό μας ήτον, άμα επατούσαμε τον Μωρέα να κάμωμε αναφοραίς εις τον Σουλτάνο και να του λέγωμεν, ότι ημείς δεν αποστατήσαμεν εναντίον σου, πλην εναντίον του τυράννου του Βελή πασά […]».

Κέρινο ομοίωμα, από το Μουσείο Ελληνικής Ιστορίας

 

Ποιος τα έγραφε αυτά, που ήθελε κυβέρνησιν από 12 Τούρκους και 12 Ελληνες και τη σημαία μισή-μισή, με ημισέληνο και σταυρό αντάμα;;;

Απάντηση:
Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, «Διήγησις συμβάντων της ελληνικής φυλής«, σελίδες 37-38.

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, Διήγησις συμβάντων της ελληνικής φυλής από τα 1770 έως τα 1836 Υπαγόρευσε, Τύποις Νικολαΐδου Φιλαδελφέως 1846, σελίδα 38

 

Βέβαια στη συνέχεια τ’ αλλάζει λίγο (και ο λόγος που το βάλαμε ήταν ακριβώς για να ωθήσει όποιον θέλει να ψάξει τι ακριβώς λέει στη συνέχεια), αλλά δεν χρειάζεται αναγκαστικά οι φασίστες που θα το δουν να ψάξουν και για ολόκληρο το απόσπασμα 🙂

 

Η εικόνα με το κέρινο ομοίωμα από το Μουσείο Ελληνικής Ιστορίας (Παύλος Βρέλλης) βρέθηκε εδώ.

Advertisements

10 Σχόλια to “Πέθανε ο Κολοκοτρώνης στη φυλακή, όπως ισχυρίστηκε ο Αμβρόσιος Καλαβρύτων στην κηδεία του αρχιχουντικού Νικόλαου Ντερτιλή;”

  1. Sfy Jungle said

    Και να ήταν μόνο αυτά που πίστευε ο συγκεκριμένος εθνομηδενιστής…

  2. Τέλος Χαρτοσήμου said

    Αναδημοσίευση

    http://filologos10.wordpress.com/2012/08/05/%CE%B8%CE%B5%CF%8C%CE%B4%CF%89%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CE%BF%CF%84%CF%81%CF%8E%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CE%AC%CE%BC%CF%89%CE%BC%CE%B5-%CE%BC%CE%AF%CE%B1-%CE%BA/

    Θεόδωρος Κολοκοτρώνης: Να κάμωμε μία κυβέρνησι συνθεμένη από 12 Τούρκους και 12 Ελληνας, και η σημαία μας από το ένα μέρος την ημισέληνο, και από το άλλο το σταυρό | Κίνηση «Απελάστε το Ρατσισμό»
    http://www.kar.org.gr/2015/03/26/%CE%B8%CE%B5%CF%8C%CE%B4%CF%89%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CE%BF%CF%84%CF%81%CF%8E%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CE%AC%CE%BC%CF%89%CE%BC%CE%B5-%CE%BC%CE%AF%CE%B1-%CE%BA/

  3. ZAK said

    .Οπως είναι γνωστό, ο Κολοκοτρώνης δεν είχε κατανοήσει μέχρι το τέλος σχεδόν της επανάστασης την έννοια της Πατρίδας, όπως την εννοούμε σήμερα. Πατρίδα για αυτόν ήταν μόνο ο Μωριάς. Γι αυτό ΠΟΤΕ δεν πολέμησε έξω από τα όριά του.

    Όταν μάλιστα ξεκίνησε η Επανάσταση, στο Μωριά δεν υπήρχε κλέφτης ούτε για δείγμα. Οι Έλληνες και οι Τούρκοι προεστοί , αγιάνηδες και μωραγιάννηδες, είχαν απαυδήσει από τα αίσχη των Κολοκοτρωναίων και των άλλων, που μέχρι το 1815, δεν άφησαν ούτε ρουθούνι. Λίγοι σώθηκαν και πήγαν στη Ζάκυνθο.

    Στον εμφύλιο, μάλιστα ο Κολοκοτρώνης συμμάχησε με τους προεστούς- του Μωριά, της πατρίδας του.
    Πάντως οι προύχοντες του Μωριά χάσανε την εξουσία και τα αμύθητά τους πλούτη κατά την Επανάσταση,ομοίως και οι αρματολοί της Ρούμελης (κάποιοι χάσανε και τη ζωή τους,από Έλληνες τύπου Μαυροκορδάτου). Αντίθετα, ο Γέρος του Μωριά, από απένταρος ,ήταν ο μόνος από τους μεγάλους που επέζησε και τιμήθηκε.

    Τα γράφει αυτά κι ο Δεληγιάννης στα απομνημονεύματά του.

  4. ZAK said

    Τς,
    εννοώ:

    Οι Έλληνες και οι Τούρκοι προεστοί , αγιάνηδες και μωραγιάνηδες, είχαν απαυδήσει από τα αίσχη των Κολοκοτρωναίων και των άλλων κλεφτών και έτσι, μέχρι το 1815, δεν είχε μείνει ούτε ρουθούνι(κλέφτικο). Λίγοι (κλέφτες) σώθηκαν και πήγαν στη Ζάκυνθο.

    (Η βιασύνη…)

  5. palalos said

    την έννοια της πατρίδας δεν την είχε ΚΑΝΕΙΣ εντός του τότε Ελλαδικού χώρου διότι αυτό που ήθελαν ήταν απλά μια καλύτερη ζωή…καμία σχέση με ότι εμείς έχουμε στο μυαλό μας.

  6. ZAK said

    Συνιστώ το βιβλίο «Κανέλλος Δεληγιάννης», και ‘ Τα Καπάκια» του Παπαγιώργη.

    Αρβαν. κεφάλι(Να υποθέσω οτι ήρθατε από το …Άρβανον;)
    Την δικαιολογία ότι ήταν κόλπο για να χτυπήσει τους Τούρκους , την έβγαλε, προφανώς, εκ των υστέρων.Όταν πρότεινε αυτονομία (εννοείται μόνο του Μωριά) δεν ήξερε οτι θα γίνει η …Επανάσταση του 21. Τι περίμενες, κατόπιν, σαν εθνικός πιά ήρωας,και εν μέση εθνική διηγήσει, να διατυμπανίσει την κολεγιά με τους Τούρκους;

  7. Αρβανίτικο Κεφάλι said

    Εξυπνοπούλι ΖΑΚ όταν σταματήσεις να την παίζεις αυτάρεσκα σαν ο ξεψαγμένος της υπόθεσης που διάβασε τον Παπαγιώργη και ανακάλυψε την Αμερική ίσως να καταλάβεις πως δεν είναι απαραίτητο να έχει κάποιος ψευδαισθήσεις περί φυλετικής καθαρότητας και άλλες αντίστοιχες χαζομάρες για να μη μοιράζεται την κοσμοθεωρία σου και την οπτική σου γωνία. Οι πρόγονοι μου για τους οποίους μπορώ να έχω άποψη (και όχι απλώς γενικές ιστορίες του στυλ αφού κατέβηκε ο Αλάριχος ή αφού είχαμε Τουρκοκρατία όλο και κάποια γιαγιά θα τη βάτεψε ο μπέης) είναι Αρβανίτες Στραντιότι, Σλάβοι χωρικοί, Βλάχοι τσομπαναραίοι και Βενετσιάνοι ναυτικοί. Μοιράζομαι κοινή καταγωγή με Ιταλούς και Βαλκάνιους (Αλβανούς, Σλάβους και Ρουμάνους τουλάχιστον). Η «επιμειξία» μόνο καλό έκανε σε αυτό τον τόπο. Εν προκειμένω για τους προγόνους μου έβγαλε ένα ωραίο Ρωμέϊκο μείγμα από αυτό που σας γυρίζει τα άντερα γιατί αντί να την δουν «ταξικά» ή εθνοτικά την είδαν κομμάτι του Γένους, της γαμημένης της Ρωμιοσύνης που σε κάθε ευκαιρία κατουράτε ομαδικά. Ας προσέχατε που ακόμα στέκεται όρθια, δεν την έπνιξαν παρά κοντά δύο αιώνες προσπάθειας οι φραγκοτζιτζιφιόγκοι που μας φόρεσαν τον ζουρλομανδύα του Περικλή, δεν την έσβησαν οι απάτριδες διεθνιστές που ακούν έθνος και βγάζουν αφρούς, που θα πάει έχει μείνει και δουλειά για τη γενιά σας.

    Τώρα τη βολική ερμηνεία πως ο Θοδωράκης την έβγαλε εκ των υστέρων τι ανάγκη είχε να την βγάλει – για τα ίδια του τα απομνημονεύματα μιλάμε γαμώ τη τρέλα μου. Μπορούσε να αποκρύψει ό,τι γουστάριζε, δεν υπήρχε τότε και κανένα Ίντερνετ να τον ξεσκεπάσει ο Ιός. 🙂 Δεν έχετε παρά να πάρετε και όλα τα απομνημονεύματα της εποχής που αναφέρουν τη λέξη Πατρίδα και αναφέρονται σε ευρύτερες της Ρούμελης και του Μωριά οντότητες και να τα επανεκδώσετε με υποσημείωση πως αυτά τα έγραψαν όλοι τους μετά το 1830 που οι Βαυαροί τους έπεισαν πως υπήρχε Γένος και Πατρίδα και όχι απλώς χωρικοί κατά κοτζαμπάσηδων. Μετά δε θα έχετε παρά να τα συνιστάτε μεταξύ σας. :-> Να κάνετε κι ένα λουπ στο χωροχρόνο να βάλετε τους δασκάλους του Οθωνικού κράτους (γιατί ρε γαμώτο ο θεός ο Γκέλνερ είπε πως το κράτος προϋπάρχει της εθνικής συνείδησης και ως γνωστόν ο Γκέλνερ έχει το αλάθητο του Πάπα) να μαθαίνουν στους Αρβανίτες Υδραίους να βγάζουν αρχαιοελληνικά ονόματα στα καράβια τους. Προφανώς το μικρόβιο του εθνικισμού μας το επέβαλαν οι Βαυαροί δημιουργοί του νεοελληνικού κράτους στο λαό που αγαπούσε τον Αγαρηνό προλετάριο πλησίον του και κατά λάθος τον έσφαξε στο γόνατο. 🙂

  8. ZAK said

    8,
    A, ανθενωτικός!!
    Λυπάμαι, δεν μπορούμε να συνεχίσουμε την ωραία συζήτηση. Ο πνευματικός μου, ο καρδινάλιος Βησσαρίων, μου έχει απαγορεύσει να συνομιλώ με οργισμένους του Διαδικτύου, που βρίζουν χυδαία, γιατί θεωρεί ότι μπορεί να κολλήσω κι εγώ την ψυχική αυτή ασθένεια, και να αρχίσω τα Christi et Madonnae (= xριστοπαναγίες)

  9. Αρβανίτικο Κεφάλι said

    Τι να κάνουμε – οι Ρωμιοί πάντα σας βρωμούσαν στα σαλόνια σας – σας χαλούσε η γλώσσα του κοσμάκη του δρόμου. Πάντως η αδυναμία σου να δεις πιο πέρα από τη μύτη σου συνεχίζεται – μετά τους αρχαιόπληκτους βλέπεις Νοταράδες. Η ποικιλία όσων δε κολυμπάνε στα σκατά που κουβαλάτε στη γκλάβα σας είναι πολύ ευρύτερη.

  10. […] Αναδημοσίευση από https://xyzcontagion.wordpress.com […]

Γράψτε ελεύθερα, αν σκεφτήκατε κάτι :)

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: