XYZ Contagion

Ο κόσμος σε 360 μοίρες. Στιγμές και όψεις της ελληνικής (και όχι μόνο) δημόσιας πραγματικότητας από ένα ιστολόγιο που αγαπάει την έρευνα. Επειδή η αλήθεια είναι μεταδοτική.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ – Η επιχειρούμενη κατάργηση της Ελληνικής Γλώσσης και Γραφής και το Διεθνές Φωνητικό Σύστημα – Το λεξικογραφικό λογισμικό I-Patroll και το σχέδιο «Languages Open Doors»

Posted by Gill Torn Stealth στο 2012/07/20

[UPDATE 24/07/2012.
Παρακαλούνται οι επισκέπτες του ιστολογίου, πριν να διαβάσουν το παρόν άρθρο, πρώτα να κοιτάξουν τι γράφουμε εδώ:

https://xyzcontagion.wordpress.com/2012/07/25/to-arthro-troll/

Και φυσικά, να μην λάβουν υπόψη τους τίποτε απολύτως από όσα γράφονται παρακάτω, διότι τίποτα δεν έχει την παραμικρή επαφή με την πραγματικότητα και με την αλήθεια. Ολόκληρο το άρθρο αυτό ήταν ένα αστείο, για τους λόγους που εξηγούνται στο παραπάνω λινκ.
Ευχαριστούμε πολύ (Συγγνώμη δεν ζητάμε, μιας που οι φίλοι και συνοδοιπόροι του ιστολογίου, που μας ξέρουν καλά, κατάλαβαν με την πρώτη το τρολλάρισμα, από τα δεκάδες tips που αφήσαμε διάσπαρτα μέσα στο κείμενο. Για τους υπόλοιπους που το εξέλαβαν σαν αληθές, δεν μπορούμε να πούμε τίποτε. Απλά θα υπενθυμίσουμε ότι το μυαλό και την ικανότητα κριτικής σκέψης τα έχουμε για να τα χρησιμοποιούμε καμιά φορά].

************************************************************************

Παρακαλούνται οι φίλοι και συνοδοιπόροι στο ΦΒ, πριν προχωρήσουν στην ανάγνωση του παρόντος άρθρου, να συμβουλευτούν πρώτα αυτό εδώ:

https://www.facebook.com/basiliki.metatroulou/posts/362679870467881

***************

Παρουσιάζουμε, σήμερα, το άρθρο ενός νέου μας συνεργάτη (και παλιού μας φίλου και ιστολόγου), του Gill Torn Stealth, με τον οποίο ίσως έχουμε τις διαφωνίες και τις αντιπαραθέσεις σε αρκετά ζητήματα (όπως και την πλήρη ταύτιση σε άλλα), αλλά αυτά όλα ξεπερνιούνται εύκολα για έναν πολύ απλό λόγο: Πάντοτε έχει κάτι ενδιαφέρον να πει και πάντοτε κατέχει το θέμα του, Η συζήτηση μαζί του πολλές φορές είναι άκρως διαφωτιστική, και συνεπώς, δημοκρατικά, του δίνουμε το λόγο:
[Σημείωση: Για τους αναγνώστες που θα παραξενευτούν για την επιλογή μας να ασχοληθούμε με το συγκεκριμένο ζήτημα, υπάρχουν κάποιες σχετικές εξηγήσεις προς το τέλος του κειμένου].

**********************************************************************************

Φαίνεται ότι η επιχειρούμενη «κατάργηση της Γραμματικής» με απαρχή την κατάργηση των φωνηέντων και τις αντίστοιχες αλλοιώσεις στο σώμα των συμφώνων, όπως είδαμε να επιχειρείται στο πρόσφατο βιβλίο Γραμματικής για την Ε’ και την Στ’ τάξη του Δημοτικού σχολείου, ήταν μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Το θέμα αυτό δεν περιορίζεται μόνο στα όρια της διδακτέας ύλης ενός σχολικού βιβλίου ή στα όρια ενός προγράμματος διδασκαλίας, αλλά έχει πολύ πιο σημαντικές προεκτάσεις και η αντιμετώπισή του πρέπει να αποτελεί κορυφαία πρτεραιότητα για όλους μας, ανεξαρτήτως πολιτικής/ιδεολογικής τοποθέτησης.

Πως θα σας φαινόταν, λοιπόν, εάν γράφαμε αντί για τη λέξη

αβαθμολόγητος

γράφαμε

[avaθmolojitos]

Για ένα πρώτο έναυσμα στη σχετική συζήτηση, θα ήταν πολύ χρήσιμο να δούμε τις απόψεις του γνωστού δημοσιογράφου, συγγραφέα, ιστορικού και πανεπιστημιακού (νομίζω) κ. Απόστολου Διαμαντή:

Γλώσσα, θρησκεία και ιστορική παράδοση είναι τα θεμέλια κάθε εθνικού πολιτισμού, τα οποία φυσικά είναι υπόθεση της εθνικής κοινότητας, του λαού δηλαδή, και όχι του επιστήμονα. Το ποια είναι τα φωνήεντα δεν θα μας το πει ο γλωσσολόγος, ο οποίος αύριο πιθανόν να μας πει ότι είναι 3 και μεθαύριο 2. Το πόσα είναι τα φωνήεντα της ελληνικής γλώσσας το έχουμε ήδη αποφασίσει εδώ και 3 χιλιάδες χρόνια. Είναι 7. Αυτό είναι προϊόν της κοινής μας συμφωνίας, ότι επειδή η ελληνική μας γλώσσα έχει την ιστορική της ρίζα στην αρχαία ελληνική που είχε 7 φωνήεντα και επειδή η γλώσσα μας συνιστά την εθνική μας ταυτότητα, εμείς αποφασίζουμε να διατηρήσουμε τα φωνήεντά της, ακόμη και αν δεν προφέρονται ή δεν ακούγονται. Επομένως όποιος ισχυρίζεται, είτε ο γλωσσολόγος, είτε ο Τριανταφυλλίδης, είτε ο οποιοσδήποτε, ότι τα φωνήεντα είναι 5, μιλάει εξονόματός του και όχι εξονόματός μας.

[Ολόκληρο το άρθρο από το Protagon.gr 17/07/2012, κλικ εδώ]

Εχουμε την εντύπωση, όμως, ότι κανείς δεν φαίνεται να πρόσεξε την υποσημείωση #2 στην αρχή του 3ου κεφαλαίου, στη σελίδα 35 του επίμαχου βιβλίου. Διαβάζουμε:

«Σημειώνουμε τους φθόγγους μέσα σε αγκύλες, χρησιμοποιώντας ελληνικούς χαρακτήρες. Κανονικά, όμως, οι φθόγγοι σημειώνονται με ορισμένα σύμβολα που έχουν επιλέξει οι επιστήμονες για να παρουσιάσουν με ομοιόμορφο τρόπο τους ήχους όλων των γλωσσών του κόσμου. Τα σύμβολα αυτά αποτελούν το Διεθνές Φωνητικό Αλφάβητο».

Είναι εκείνη η ίδια σελίδα, που «χτύπησε στο μάτι» της δασκάλας από την Ραφήνα και την έκανε να σχολιάσει, με πόνο και αγωνία στο μνημειώδες κείμενο-καταπέλτη με τίτλο «Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΕΠΑΦΗ!!!» (σε μορφή pdf, με τις σχετικές σελίδες από το βιβλίο, κλικ εδώ)

«Σε αυτές τις σελίδες θα παρατηρήσετε αλλαγές και παραλήψεις που κάνουν οι συγγραφείς, έτσι ώστε το βιβλίο να τείνει να μοιάσει στην αγγλική γραμματική».

Εντάξει, ένα μικρό λάθος της δασκάλας («παραλήψεις» αντί για «παραλείψεις«, άλλωστε υπάρχουν και οι «λήψεις«) δεν μπορεί να ακυρώσει την πολύ διορατική της παρατήρηση, ίσως από ένστικτο θα λέγαμε εμείς, πως «το βιβλίο τείνει να μοιάσει στην αγγλική γραμματική». Φαίνεται, χτύπησε ακαριαία κάποιος «συναγερμός» μέσα της, μέσα στο μυαλό της, μέσα στον πλούτο των γνώσεων της, όταν διείδε τις σημαντικές διαφορές με τη Γραμματική του Τριανταφυλλίδη, που διδάχτηκε κι αυτή η συγκεκριμένη δασκάλα, και πόσες άλλες γενεές φιλολόγων, από το 1941 και μετά.

Ωστε μιλάμε για φθόγγους, λοιπόν (φθόγγοι που έχουν διαφοροποιητική αξία στις λέξεις, φθόγγοι που συμβολίζονται μέσα σε αγκύλες, φθόγγοι που οι επιστήμονες ονομάζουν «φωνήματα»)..

Τι είναι ακριβώς είναι, όμως, αυτό το Διεθνές Φωνητικό Αλφάβητο (συντομογραφία: ΔΦΑ, αγγλικά: International Phonetic Alphabet, συντομογραφία IPA) και ποιος είναι ο λόγος ύπαρξής του;;;

Διεθνές Φωνητικό Αλφάβητο:

Το Διεθνές Φωνητικό Αλφάβητο (συντομογραφία: ΔΦΑ, αγγλικά: International Phonetic Alphabet) είναι ένα σύστημα φωνητικής μεταγραφής που δημιουργήθηκε από τους γλωσσολόγους για να αναπαριστά διακριτά, με ακρίβεια και λεπτομέρεια καθέναν από τη μεγάλη ποικιλία ήχων (φθόγγων και φωνημάτων) που χρησιμοποιούνται από τις ομιλούμενες ανθρώπινες γλώσσες. Είναι διαμορφωμένο για να αποτελεί το στάνταρτ τρόπο καταγραφής όλων των ανθρώπινων γλωσσών. Χρησιμοποιεί σύμβολα από τις διάφορες εκδοχές του λατινικού αλφαβήτου και από το ελληνικό αλφάβητο, αλλά πολλά σύμβολα και διακριτικά σημεία δε συναντιούνται έξω από το ΔΦΑ. Για την περιγραφή μιας συγκεκριμένης γλώσσας όμως χρησιμοποιείται ένα μικρός μόνο αριθμός από αυτά.
Το Διεθνές Φωνητικό Αλφάβητο είναι χρήσιμο ιδιαίτερα στους γλωσσολογικούς κλάδους της φωνητικής και της φωνολογίας.
[Διεθνές Φωνητικό Αλφάβητο, κλικ εδώ]

Ας προσέξουμε το σημείο «Χρησιμοποιεί σύμβολα από τις διάφορες εκδοχές του λατινικού αλφαβήτου και από το ελληνικό αλφάβητο«,
αλλά και το σημείο στο οποίο σημειώνεται «χρησιμοποιείται ένας μικρός μόνο αριθμός από αυτά«.

Ωστε δεν είναι απαραίτητα όλα τα γράμματα, λοιπόν.
Αλλωστε οι απλοποιήσεις που επιχειρούνται δεν κρύβονται.
Διαβάζουμε:

Οι ίδιοι οι συγγραφείς, μάλιστα, παραδέχονται στον πρόλογο ότι «τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του βιβλίου υπαγόρευσαν κάποιες απαραίτητες απλοποιήσεις, αλλά και ορισμένες σημαντικές διαφοροποιήσεις από τις παραδοσιακές γραμματικές». Και αυτό γιατί «στόχος του εγχειριδίου είναι να οδηγήσει με τρόπο ευχάριστο και παιγνιώδη τους μικρούς μαθητές στη συνειδητοποίηση του συστηματικού χαρακτήρα της γλώσσας». Ετσι, στο πλαίσιο της «απλοποίησης», οι συγγραφείς αποφάσισαν, από τη μία, να «κουτσουρέψουν» το αλφάβητο και, από την άλλη, να «βαφτίσουν» τους διφθόγγους γράμματα.
[Εφημερίδα Δημοκρατία, 10/07/2012, κλικ εδώ]

Ας δούμε πιο προσεκτικά περί τίνος πρόκειται και για ποιο λόγο θα μας απασχολήσει στην συνέχεια:

Πίνακας του ΔΦΑ στα Ελληνικά
https://sites.google.com/site/themistocleous/diethnes-phonetiko-alphabeto-sta-ellenika

IPA: Alphabet
International Phonetic Alphabet
http://www.langsci.ucl.ac.uk/ipa/ipachart.html

Phonetic Keyboard
https://sites.google.com/site/themistocleous/ipa-keyboard-layout

***********************************************************

Πως θα σας φαινόταν, λοιπόν, εάν γράφαμε αντί για τη λέξη

αβαθμολόγητος

γράφαμε

[avaθmolojitos]

Σε εσάς όλους και όλες, εδώ και τώρα, φαίνεται αδιανόητο. Αλλά υπάρχει η δυνατότητα, έπειτα από 20 χρόνια, το 2032, η γραφή [avaθmolojitos] να είναι απολύτως φυσιολογική σε ένα παιδί 20 ετών το οποίο θα αρχίζει να διδάσκεται τη «Νέα» Ελληνική Γλώσσα, με τη βοήθεια του ΔΦΑ, εάν και εφόσον αυτή εισαχθεί στην εκπαίδευση λόγου χάρη (λέμε τώρα) μέσα στα επόμενα 5 χρόνια από τώρα.

CIERA: the Center for the Improvement of Early Reading Achievement

Η αλήθεια είναι ότι ήδη υπάρχουν φορείς που φροντίζουν για αυτό. Υπό το πρόσχημα της «καλυτέρευσης» και της «βελτίωσης» των επιδόσεων των μικρών μαθητών στην γραφή και στην ανάγνωση (Literacy), ήδη γνωρίζουν όσοι ασχολούνται με τις εξελίξεις στον τομέα αυτόν για την ύπαρξη, εδώ και χρόνια του CIERA: (Center for the Improvement of Early Reading Achievement).
Πρόκειται για ένα consortium, υπό την αιγίδα της UNESCO (σημειώστε αυτήν την πληροφορία), στο οποίο συμπράττουν 5 από τα καλύτερα Πανεπιστήμια των ΗΠΑ (University of Michigan, Michigan State University, University of Southern California, University of Minnesota και University of Georgia), υπό την υψηλή εποπτεία δύο κορυφαίων καθηγητών Γλωσσολογίας και Φιλολογίας, στα Πανεπιστήμια του Οσλο και του Τροντχάιμ, των Νορβηγών Kjell Ivar Vannebo (Νορβηγοεβραίος, για το βιογραφικό του, κλικ εδώ) και Finn-Erik Vinje (για το βιογραφικό του, κλικ εδώ)

Οι στόχοι του CIERA, όπως διαβάζουμε στην σχετική ιστοσελίδα

The Center for the improvement of Early Reading Achievement (CIERA) is a national center for research on early reading, representing a consortium of educators from five universities (the University of Michigan and Michigan State University, with the University of Southern California, the University of Minnesota, and the University of Georgia); teacher educators; teachers; publishers of texts, tests, and technology; professional organizations; and schools and school districts across the United States. CIERA is supported under the Educational Research and Development Centers Program, PR/Award Number R305R70004, as administered by the Office of Educational Research and Improvement, U.S. Department of Education.
http://www.ciera.org/about/index.html

The model that underlies CIERA’s efforts acknowledges many influences on children’s reading acquisition. The multiple influences on children’s early reading acquisition can be represented in three successive layers, each yielding an area of inquiry of the CIERA scope of work. The three inquiry areas each present a set of persistent problems in the learning and teaching of beginning reading.
http://www.ciera.org/about/mission/index.html

Αιχμή του δόρατος, το σύστημα Teacher Rating of Oral Language & Literacy

Οπως είδαμε, το κύριο μέλημα της παραπάνω παγκόσμιας προσπάθειας είναι η βελτίωση των επιδόσεων των μικρών μαθητών στη γραφή και στην ανάγνωση. Και κύριος στόχος η «απλοποίηση» (θυμηθείτε τον πρόλογο στο δικό μας Βιβλίο Γραμματικής). Παρακάτω θα δούμε την εφαρμογή του νέου συστήματος σε 3 χώρες, που επιλέγησαν τυχαία, αλλά προηγουμένως, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η επιχειρούμενη «απλοποίηση» θα έχει πράγματι ευεργετικές επιδράσεις σε νηπιαγωγεία και σχολεία, στα οποία υπάρχουν και ξένοι μαθητές, εκτός από τους γηγενείς μαθητές της κάθε χώρας.
Το κυριότερο εργαλείο σε αυτήν την προσπάθεια, ασφαλώς, είναι οι διδάσκοντες, οι δάσκαλοι και οι καθηγητές. Αυτοί θα διδάξουν τους νέους τρόπους γραφής και ανάγνωσης, και αυτοί είναι (ήταν πάντα) οι κύριοι αγωγοί της γνώσης.
Ετσι, ήδη πριν από το 2001, αναπτύχθηκε το σύστημα Teacher Rating of Oral Language & Literacy (συντομογραφία TROLL). Πρόκειται, τυπικά, για ένα σύστημα «αξιολόγησης» (διάβαζε «σύστημα ελέγχου») των καθημερινών λειτουργιών των βασικών λειτουργών της εκπαίδευσης.

Για περισσότερες πληροφορίες
Publisher(s):    Center for the Improvement of Early Reading Achievement
Funder(s):    United States. Office of Educational Research and Improvement
http://www.childcareresearch.org/childcare/resources/3151

Και εδώ το εγχειρίδιο, ήδη από το 2001, όπως προείπαμε:

Teacher Rating of Oral Language & Literacy [TROLL] (2001) for Assessment Print
http://www.scribd.com/doc/95525052/96/Teacher-Rating-of-Oral-Language-Literacy-TROLL-2001

Δείτε, επίσης και εδώ
Oral Language and Early Literacy in Preschool – Talking, Reading, and Writing
by Kathy Roskos, Patton O. Tabors, Lisa A. Lenhart

Η εφαρμογή σε πλανητική κλίμακα.

Δεν συνηθίζουμε να κρίνουμε τα βιβλία από τα εξώφυλλά τους, όπως λένε, ωστόσο, όπως θα δείτε, υπάρχουν κάποιες συμπτώσεις (επαναλαμβανόμενες, που μόνο συμπτώσεις δεν είναι), που ξεκινούν ήδη από το εξώφυλλο:
Εξηγούμαστε:

Δείτε εδώ στις ΗΠΑ, το επίσημο εγχειρίδιο Teacher Rating of Oral Language and Literacy (TROLL) από τον οργανισμό CIERA, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας των ΗΠΑ

Teacher Rating of Oral Language and Literacy (TROLL):
A Research-Based Tool
CIERA Report #3-016
David K. Dickinson, Educational Development Center
Allyssa McCabe, University of Massachusetts’ Lowell
Kim Sprague, Educational Development Center

http://www.ciera.org/library/reports/inquiry-3/3-016/3-016.pdf

Το εξώφυλλο του εγχειριδίου από τις ΗΠΑ

Εδώ ένα αντίστοιχο από τη Μεγάλη Βρετανία

Developing Oral Language and Comprehension in PreSchhol and Kindergarden. It Works!
by Miriam P. Trehearne, Literacy Consultant

http://www.readingrecovery.org/pdf/conferences/nc07/handouts/trehearne_oral_language_in_prek.pdf

Το εξώφυλλο του εγχειριδίου από τη Μεγάλη Βρετανία

Και εδώ από το Υπουργείο Παιδείας της Νορβηγίας (προσέξτε την αναφορά στην UNESCO)

Policy Plan Languages Open Doors
A Strategy for Promoting Foreign Languages in Primary and Secondary Education, and Training 2005-2009 (Revised January 2007)

http://planipolis.iiep.unesco.org/upload/Norway/Norway%20LanguagesOpenDoors.pdf

Το εξώφυλλο του νορβηγικού εγχειριδίου

Τρεις τυχαίες χώρες, τρία εγχειρίδια, τρία εξώφυλλα, αλλά ένα κοινό:
Τα έγχρωμα παιδάκια (μαυράκια και κινεζάκια) στα εξώφυλλα των βιβλίων, μαζί με τη δασκάλα τους, που ίσως κι αυτή να είναι έγχρωμη.

********************************************************

Plan «Languages Open Doors».

Τα κομμάτια του παζλ ενώνονται σιγά-σιγά. Από εδώ και κάτω, όμως, αρχίζει το πραγματικά ενδιαφέρον στοιχείο της ιστορίας, που μας αφορά όλους τους Ελληνες, εντός κι εκτός Ελλάδας, γηγενείς και ομογενείς, αριστερούς και δεξιούς, μορφωμένους λόγια και μορφωμένους παραδοσιακά.

Ενα από τα εργαλεία του συστήματος που περιγράψαμε είναι και ένα λογισμικό (ας το πούμε, πρόγραμμα για ηλεκτρονικούς υπολογιστές, για αυτούς που δεν είναι εξοικειωμένοι με την σύγχρονη ορολογία), με το οποίο είναι εφικτή η στιγμιαία και καθολική δυνατότητα χρήσης του IPA, ανά πάσα στιγμή και σε κάθε χώρα (και γλώσσα) του κόσμου. Αυτό το λογισμικό μπορεί να παράγει λέξεις (και συνδυασμούς λέξεων) και να τις μεταγράφει στο σύστημα IPA, ανεξάρτητα από τη γλώσσα του καθηγητή που το χρησιμοποιεί. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, διότι έτσι καταργούνται τα σύνορα που χωρίζουν τις γλώσσες μεταξύ τους, αποφεύγονται όλες οι δυσκολίες που προέκυπταν ως τώρα λόγω των διαφορετικών αλφάβητων της κάθε γλώσσας, και τέλος, υπάρχει ένα σταθερό σημείο αναφοράς, κοινό για κάθε μελλοντικό μαθητή (και πολίτη). Θυμηθείτε, όταν λέγαμε πιο πάνω να προσέξουμε το σημείο «Το ΔΦΑ χρησιμοποιεί σύμβολα από τις διάφορες εκδοχές του λατινικού αλφαβήτου και από το ελληνικό αλφάβητο«, Θυμηθείτε και το όνομα του project αυτού στην τοπική του έκδοση, στη Νορβηγία: Plan «Languages Open Doors».
Αυτό το λεξικογραφικό λογισμικό ονομάζεται IPA-TROLL, από τις συντομογραφίες International Phonetic Alphabet, (συντομογραφία IPA) και Teacher Rating of Oral Language & Literacy (συντομογραφία TROLL) και «τρέχει» σε όλα τα λειτουργικά συστήματα (Windows. Mac. Unix, Linux, Android κ.λπ) και σε όλες τις συσκευές (PC, Mac, i-pad κ.λπ). Η έκδοση για το i-pad κανονικά θα έπρεπε να ονομάζεται i-i-patroll, αλλά καθιερώθηκε να λέγεται χάρην ευφωνίας I-Patroll. Πολλοί εκπαιδευτικοί, μάλιστα, όπως μαθαίνουμε, κάνουν και λογοπαίγνιο με το όνομα αυτό, ότι σωστά δηλαδή ονομάζεται i-patroll, μιας που είναι σαν κάνει «περιπολίες» (patrol στα αγγλικά).
Το πιο σημαντικό όμως με αυτήν την λεξικογραφική εφαρμογή παραγωγής λέξεων ανεξάρτητα από τη μητρική γλώσσα του χρήστη, μιας που ο τελικός στόχος είναι η κατασκευή ενός παγκόσμιου λεξικού, «απλοποιημένου», όπως δείξαμε, στο οποίο να έχουν πρόσβαση όλα τα παιδιά των χωρών της UNESCO. Το project αυτό έχει ξεκινήσει εδώ και μερικά χρόνια, και «τρέχει» επιτυχώς, με ικανοποιητικούς ρυθμούς, χάρη στην υποστήριξη διάσημων Γλωσσολογικών Ινστιτούτων ανά τον κόσμο, αν και η εντύπωση που δίνεται προς τον έξω κόσμο, είναι πως πρόκειται για μια «πειραματική προσπάθεια», που όμως καλύπτεται από μεγάλη «εμπιστευτικότητα».

Χάρη στις προσπάθειες ενός φίλου εκπαιδευτικού, (πραγματικού πατριώτη και πάντοτε ανήσυχου σε οτιδήποτε αφορά τα εθνικά μας θέματα) κατορθώσαμε να δούμε κάποια screenshots από τη λειτουργία του συγκεκριμένου προγράμματος. Μείναμε έκπληκτοι. Αν μας το έλεγαν, όσο και να μας πίεζε κάποιος, θα ήταν αδύνατο να το πιστέψουμε. Αλλά το είδαμε με τα ίδια μας τα μάτια.
Βρισκόμαστε στο γράμμα άλφα [a], στο γράμμα βήτα [v], στο γράμμα έψιλον [e] και στο γράμμα θήτα [θ]
[Σημείωση: Χρησιμοποιούμε τα «συμβατικά» ονόματα των γραμμάτων, για να μπορούμε να συνεννοηθούμε, ενώ μέσα σε αγκύλες βλέπουμε τα «σύμβολα του ΔΦΑ», δηλαδή τους διαβόητους «φθόγγους»].
Τα παρακάτω screenshots προέρχονται από τυχαίες αναζητήσεις, για 4 απλές ελληνικές λέξεις, και το αποτέλεσμα αντίστοιχα είναι το εξής:

αβαθμολόγητος -η -ο [avaθmolojitos] Ε5 : που δε βαθμολογήθηκε ακόμα. ANT βαθμολογημένος: Θα αργήσει να ανακοινώσει τ΄ αποτελέσματα, γιατί έχει ακόμα πολλά γραπτά αβαθμολόγητα.

Αβαθμολόγητος

βράβευση η [vravefsi] Ο33 : η ενέργεια ή το αποτέλεσμα του βραβεύω, η απονομή βραβείου: Mετά τη βράβευσή του έγινε διάσημος. || η τελετή της απονομής του βραβείου: Στη βράβευσή της ήταν παρόντες πολλοί άνθρωποι του πνεύματος.

Βράβευση

ευερέθιστος -η -ο [evereθistos] Ε5 : που ερεθίζεται εύκολα, που εξάπτεται και εκνευρίζεται με το παραμικρό: ~ άνθρωπος, ευέξαπτος.

Ευερέθιστος

θαυμάσιος -α -ο [θavmasios] Ε6 : που είναι εξαιρετικά καλός, ωραίος· αξιοθαύμαστος, έξοχος, υπέροχος:

Θαυμάσιος

Αν αναρωτηθεί ο αναγνώστης πως προέκυψαν αυτά, η απάντηση δίδεται στα κάτωθι screenshots, αντίστοιχα ένα για κάθε λέξη, παρμένα όλα από την λειτουργία εκείνη του I-Patroll στην οποία ο χρήστης (δηλαδή ο μελλοντικός δάσκαλος και ο μελλοντικός μαθητής) θα εισάγει (προσοχή εδώ!!!) τις λέξεις «φωνητικά«, δηλαδή όπως την ακούν, ανεξάρτητα από τον καθιερωμένο τρόπο γραφής της λέξης, ανεξάρτητα από την παραδοσιακή της ορθογραφία, ανεξάρτητα από την ετυμολογία και ανεξάρτητα από τις ρίζες της λέξης, και θα βλέπει σε λιγότερο από μια στιγμή, σε κλάσμα δευτερολέπτου, την «αποδεκτή μορφή» που πρέπει να έχει η λέξη, σύμφωνα πάντοτε με το i-patroll!!!

Ετσι έχουμε:

αβαθμολόγητος -η -ο [avaθmolojitos]

Αβαθμολόγητος by i-patroll

βράβευση η [vravefsi]

Βράβευση by i-patroll

ευερέθιστος -η -ο [evereθistos]

Ευερέθιστος by i-patroll

θαυμάσιος -α -ο [θavmasios]

Θαυμάσιος by i-patroll

Από το CRDSEE και την κατάργηση του ΟΕΔΒ στο CIERA και στο Plan «Languages Open Doors»

Οπως όλοι/ες μπορούν να καταλάβουν, πρόκειται για τεραστίας σημασίας ζήτημα, του οποίου οι κατευθυντήριες γραμμές προκύπτουν σε επίπεδο υψηλής πολιτικής. Για να εφαρμοστεί, θα χρειαστεί κοινή δράση πολλών «συμμάχων», που όλως τυχαίως όλοι τους βρίσκονται σε δυσθεώρητες θέσεις άσκησης εξουσίας. Και, σαφώς, οι «σύμμαχοι» αυτοί θα βασιστούν (αναγκαστικά -τι να κάνουν;;;) στο εγχώριο πολιτικό προσωπικό, το οποίο μάλλον δεν πρόκειται να φέρει αντιρρήσεις προκειμένου να γαντζωθεί στην εξουσία και τα προνόμια που αυτή συνεπάγεται.
Γεώργιος Παπανδρέου, Ντόρα Μπακογιάννη, Αντώνης Σαμαράς, Στέφανος Μάνος, Γεράσιμος Αρσένης, Θεόδωρος Πάγκαλος, Ανδρέας Ανδριανόπουλος, Αννα Διαμαντοπούλου, όλοι αυτοί έχουν μια κοινή ιδιότητα: Εχουν διατελέσει είτε Υπουργοί Παιδείας, είτε Υπουργοί Πολιτισμού. Εχουν, όμως, και ένα ακόμη κοινό: Ολοι τους ήταν προσκεκλημένοι στις εργασίες της γνωστής και μη εξαιρετέας Λέσχης Μπίλντερμπεργκ.
Ας αναλογιστούμε το εξής: Οι ελληνικές συμμετοχές στη Λέσχη Μπίλντεμπεργκ είναι πάντοτε το πολύ 3 ή 4 ατόμων σε ένα συνολικό πλήθος περίπου 130 ατόμων τη φορά. Για ποιο λόγο η μία από τις 3 ή 4 αυτές πολύτιμες θέσεις πρέπει να καταλαμβάνεται πάντοτε από κάποιον πολιτικό που κάποια στιγμή έχει πάρει στα χέρια του τα ηνία (και τα χαρτοφυλάκια) της Παιδείας ή/και του Πολιτισμού;;;
Η δεύτερη συμμετοχή είναι κατά κανόνα κάποιο σημαντικό στέλεχος κάποιου ισχυρότατου φορέα παραγωγής πολιτικής (π.χ. ΕΛΙΑΜΕΠ, Συνήγορος του Πολίτη, Ελληνικό Κέντρο Ευρωπαϊκών Σπουδών, Ελληνικό Ίδρυμα Εξωτερικής Πολιτικής.), όπως ο Θάνος Βερέμης, ο Νικηφόρος Διαμαντούρος, ο Λουκάς Τσούκαλης και ο Θεόδωρος Κουλουμπής, αντίστοιχα.
Η τρίτη συμμετοχή είναι συνήθως κάποιος ισχυρός άνδρας της Οικονομίας (και η τέταρτη και … μόνιμη συμμετοχή είναι ασφαλώς ο Γεώργιος Δαυίδ),
Δηλαδή, ποτέ δεν έχουν λείψει από τις μυστικές συνεδριάσεις της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ οι καθ’ ύλην αρμόδιοι για τα θέματα Παιδείας, Πολιτισμού και ασφαλώς για τα θέματα της διδασκαλίας της Ελληνικής Γλώσσης. Με αυτή τους την επιμονή, μοιάζει οι ιθύνοντες της μυστικής Λέσχης να δίνουν (διαχρονικά!!!) περισσότερο βάρος και περισσότερη σημασία στην Παιδεία από οποιονδήποτε άλλο τομέα της πολιτικής και κοινωνικής πραγματικότητας της Ελλάδας, περισσότερο βάρος ακόμη και από την Οικονομία!!!
[Οι πληροφορίες από εδώ]

Βλέποντας την μεγαλύτερη εικόνα, θεωρούμε ότι τώρα όλοι μπορούν να κατανοήσουν τη συγκεκριμένη αποστροφή από τις γνωστές δηλώσεις:

«[…] Προσοχή!!! Είναι κρίμα -αν όχι ντροπή- να ξαναγυρίσουμε σήμερα στον 21ο αιώνα στα λάθη, δηλαδή στη σύγχυση φθόγγων και γραμμάτων ή, αλλιώς, στη σύγχυση προφοράς και γραφής, που γίνονταν στις παλαιότερες γραμματικές. […]»
καταλήγει ο καθηγητής γλωσσολογίας.
[IN.gr 12/07/2012, κλικ εδώ]

Ενα τελευταίο οχυρό: Το δικαίωμα στο λάθος.

Είδαμε τις βασικές παραμέτρους αυτού του κορυφαίας σημασίας ζητήματος. Ενα πραγματικά πλανητικό, διεθνές παγκοσμιοποιημένο θέμα. Ωστόσο, ας μας επιτραπεί να σταθούμε και σε κάτι πιο προσωπικό, πιο ανθρώπινο. Στο δικαίωμα στο λάθος.
Η ψυχρή τεχνολογική και τεχνοκρατική προσέγγιση στο ζήτημα αυτό της διατήρησης της πατροπαράδοτης ορθογραφίας, που επιχειρείται από θεσμικά και εξωθεσμικά όργανα, αφήνει στο περιθώριο μιαν άλλη πτυχή του όλου ζητήματος, που αφορά τον καθένα/καθεμία από εμάς, και όλους/ες μαζί συνολικά. Ας αναλογιστούμε όλοι και όλες το πως μάθαμε ορθογραφία, πως διατηρούμε και τιμούμε την παράδοση του λαού μας, τη γλώσσα του και τη γραμματεία του.
Από ένα κόκκινο στυλό. Αν ξέρουμε τώρα καλή ορθογραφία, αυτό δεν οφείλεται ούτε στις βιβλιοθήκες, ούτε στα βιβλία και τα λεξικά, ούτε πολύ περισσότερο σε προγράμματα κομπιούτερ. Ορθογραφία μάθαμε, διότι είχαμε τη δυνατότητα να κάνουμε λάθος. Οσο κι αν ακούγεται παράξενο, αυτό ακριβώς το δικαίωμα στο λάθος είναι που μαθαίνει στα παιδιά την σωστή ορθογραφία. Είναι η λύπη μας (αλλά και το φιλότιμο) όταν βλέπαμε τις διορθώσεις με το κόκκινο στυλό που ο δάσκαλος είχε κάνει επάνω στην κόλλα που του είχαμε παραδώσει. Βλέπαμε εκείνα τα κόκκινα σημάδια που τόνιζαν τα λάθη μας, και δίναμε την υπόσχεση στον εαυτό μας να μην το ξανακάνουμε. Ετσι μάθαμε όλοι και όλες να γράφουμε σωστά. Διότι εμπιστευόμασταν τους δασκάλους μας. Εχουν την εντύπωση οι εξουσιοφρενείς ιθύνοντες ότι είναι δυνατόν ένα παιδί να μάθει ορθογραφία μέσα από αυτόματα προγράμματα και διορθωτές spell checker και παρεμφερή απρόσωπα τεχνοκρατικά εργαλεία;;;
Οχι, βέβαια. Και η απάντηση είναι (χαριτολογώντας ασφαλώς, και με μια δόση υπερβολής) «θέλο πύσο το δυκέομα να μπορό να γράφο λάθως».
[Παράδειγμα, κλικ εδώ]

*************************************************************

Μια απαραίτητη σημείωση (για όσους τυχόν αναρωτηθούν για ποιο λόγο ανακινούμε αυτό το θέμα):
Η ιδεολογική μας ταυτότητα είναι γνωστή και δεν την κρύβουμε και είμαστε περήφανοι για αυτήν.
Είμαστε ταγμένοι στην υπεράσπιση των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, της Ισονομίας, της Δικαιοσύνης, της Γνώσης, της Αλληλεγγύης, της Δημιουργίας, τους Ερωτα.
Κυρίως, όμως, όπως έχουμε δηλώσει πολλές φορές στο παρελθόν, εμείς είμαστε φίλοι του Ορθού Λόγου. Ετσι, για εμάς είναι πολύ δύσκολο να πιστέψουμε ισχυρισμούς όπως: «Ψιθυρίζεται μεγαλόφωνα πως ο απώτερος σκοπός τους είναι η σταδιακή μείωση του αριθμού του ελληνικού αλφάβητου στον ιερό αριθμό 22 των Εβραίων».

Συνωμοσιολογίες, αστήρικτες «εθνικές ανησυχίες», κινδυνολογίες, σενάρια με ψεκασμούς και «ποδίτσες», και όλη η υπόλοιπη παρεμφερής (παρα)φιλολογία, όλα αυτά μας αφήνουν παγερά αδιάφορους.
Δεν γίνεται, όμως, δεν νοείται, να μείνουμε αδιάφοροι μπροστά σε ένα τόσο σημαντικό θέμα, όταν δηλαδή πλήττεται η καρδιά του πολιτισμού μας, της ίδιας μας της ταυτότητας, της ύπαρξής μας.
Εκεί, οι διαφορές, ιδεολογικές, πολιτικές και άλλες, παραμερίζονται. Και όσο κι αν απεχθανόμαστε τους δήθεν «πατριώτες», τους δήθεν «εθνικιστές» και τους δήθεν «φιλέλληνες», δεν μπορούμε παρά να σημειώσουμε πως οι διαμάχες επάνω σε όλα αυτά τα ζητήματα μπορούν να περιμένουν και πρέπει -επιβάλλεται!!!- να αναβληθούν. Αν θέλουμε να μπορούμε να συγκρουόμαστε σε πολιτικό επίπεδο (και πάντα με επιχειρήματα) με την «απέναντι πλευρά», (και εμείς στη σύγκρουση αυτή χρησιμοποιούμε τον Ορθό Λόγο και τα παράγωγά του), απαραίτητη προϋπόθεση για να υπάρχει «Ορθός Λόγος» είναι πρωτίστως να υπάρχει απλός «Λόγος». Εν ολίγοις, να παραμείνει ΑΝΕΠΑΦΗ η Ελληνική Γλώσσα. Πρώτα θα πολεμήσουμε (όλοι μαζί!!!) για την διάσωση της γλώσσης, και κατόπιν θα έχουμε όλο το χρόνο να λύσουμε τις διαφορές μας, δεξιοί, κεντρώοι, αριστεροί και αναρχικοί

Συστράτευση, λοιπόν, εδώ και τώρα!!!

Ευχαριστούμε για τον χρόνο σας. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι άξιζε τον κόπο να διαβαστεί αυτή η μικρή μας έρευνα στους δαιδαλώδεις διαδρόμους των εξουσιαστών, που μας θέλουν όλους απρόσωπους και ίδιους.

Μια μικρή παράκληση:
Αν κάποιος/α επιθυμεί να αναδημοσιεύσει το παρόν κείμενο, παρακαλούμε, μπορεί να το κάνει ελεύθερα. Θα εκτιμούσαμε πολύ, όμως, εάν αφιέρωνε ένα λεπτό από το χρόνο του, για να γράψει ένα σχόλιο με το λινκ της αναδημοσίευσης. Ευχαριστούμε πολύ εκ των προτέρων.

19 Σχόλια to “ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ – Η επιχειρούμενη κατάργηση της Ελληνικής Γλώσσης και Γραφής και το Διεθνές Φωνητικό Σύστημα – Το λεξικογραφικό λογισμικό I-Patroll και το σχέδιο «Languages Open Doors»”

  1. Τέλος Χαρτοσήμου said

    Οι φίλοι και συνοδοιπόροι στο ΦΒ, καλό θα ήταν να συμβουλευτούν πρώτα αυτό εδώ:

  2. Συνέλληνας said

    Οι διάφορες αλλαγές στην Ελληνική γλώσσα, που ξεκίνησαν πριν από πολλά χρόνια στην Ελλάδα, έχουν σαν κύριο αλλά ανομολόγητο σκοπό να καθιερώσουν την Αγγλική γλώσσα σαν επίσημη γλώσσα της χώρας μας.
    Όσα λέγονται δημόσια, ότι οι αλλαγές στην Ελληνική γλώσσα δήθεν διευκολύνουν τους πολίτες, είναι απλές και φτηνές δικαιολογίες για να καλυφτεί το επιδιωκόμενο έγκλημα.

  3. MK said

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ 9
    Μυστικα Περασματα 19.7.2012 – YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=5jR9DIh8Pv0

  4. Η σελίδα στο fb δεν υπάρχει…

  5. Τέλος Χαρτοσήμου said

    Αναδημοσiεύσεις

    New World Order-Wake Up: ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ – Η επιχειρούμενη κατάργηση της Ελληνικής Γλώσσης και Γραφής και το Διεθνές Φωνητικό Σύστημα – Το λεξικογραφικό λογισμικό I-Patroll και το σχέδιο “Languages Open Doors”
    http://newworldorder-wakeup.blogspot.gr/2012/07/i-patroll-languages-open-doors.html

    Δράση Ενάντια στα Νέα Σχολικά Βιβλία: ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ – Η επιχειρούμενη κατάργηση της Ελληνικής Γλώσσης και Γραφής και το Διεθνές Φωνητικό Σύστημα – Το λεξικογραφικό λογισμικό I-Patroll και το σχέδιο “Languages Open Doors”
    http://sxolikabiblia.blogspot.gr/2012/07/i-patroll-languages-open-doors.html

    Ομάδα Δράσης ενάντια στο νέο βιβλίο Γραμματικής Ε΄και ΣΤ΄Δημοτικού
    https://www.facebook.com/groups/467751806571023/permalink/471982922814578/

    ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ – Η επιχειρούμενη κατάργηση της Ελληνικής Γλώσσης και Γραφής και το Διεθνές Φωνητικό Σύστημα – Το λεξικογραφικό λογισμικό I-Patroll και το σχέδιο “Languages Open Doors”
    http://www.filoumenos.com/O-ellinas-logos/5314-apokalypsi-e28093-i-epixeiroymeni-katargisi-tis-ellinikis-glossis-kai-grafis-kai-to-diethnes-fonitiko-systima-e28093-to-leksikografiko-logismiko-i-patroll-kai-to-sxedio-e2809clanguages-open-doorse2809d.html

    Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: ενα πολύ πολύ ενδιαφερον αρθρο στο : XYZ Contagion :ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ – Η επιχειρούμενη κατάργηση της Ελληνικής Γλώσσης και Γραφής και το Διεθνές Φωνητικό Σύστημα – Το λεξικογραφικό λογισμικό I-Patroll και το σχέδιο “Languages Open Doors”
    http://nosferatos.blogspot.gr/2012/07/xyz-contagion-i-patroll-languages-open.html

    ΝΕΩΤΕΡΑ ΝΕΑ με Χλευη και Kραξιμο ! | Επί της ουσίας οι εξελίξεις
    ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ – Η επιχειρούμενη κατάργηση της Ελληνικής Γλώσσης και Γραφής και το Διεθνές Φωνητικό Σύστημα – Το λεξικογραφικό λογισμικό I-Patroll και το σχέδιο “Languages Open Doors”
    http://neotera.wordpress.com/2012/07/20/24400/

    ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ – Η επιχειρούμενη κατάργηση της Ελληνικής Γλώσσης και Γραφής και το Διεθνές Φωνητικό Σύστημα – Το λεξικογραφικό λογισμικό I-Patroll και το σχέδιο «Languages Open Doors» « ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ
    http://pitsirikidotnet.wordpress.com/2012/07/20/%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CF%85%CF%88%CE%B7-%CE%B7-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%BF%CF%8D%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%81%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7/

    Ανάρτηση-βόμβα στο ιστολόγιο ΧΥΖ Contagion (ναι, ναι…!!!): “Η επιχειρούμενη κατάργηση της Ελληνικής Γλώσσης και Γραφής και το Διεθνές Φωνητικό Σύστημα” – Το λεξικογραφικό λογισμικό IPA-TROLL (για κάποιους λόγους έγινε i-patroll… χα χα…) και το σχέδιο “Languages Open Doors”! « αλλενακι
    http://allenaki.wordpress.com/2012/07/21/%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B2%CF%8C%CE%BC%CE%B2%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B9%CE%BF-%CF%87%CF%85%CE%B6-contagion-%CE%BD%CE%B1/

    Η επιχειρούμενη κατάργηση της Ελληνικής Γλώσσης και Γραφής και το Διεθνές Φωνητικό Σύστημα « ΑΒΕΡΩΦ
    http://averoph.wordpress.com/2012/07/22/%CE%B7-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%BF%CF%8D%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%81%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9/

    ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ: Ανάρτηση-βόμβα στο ιστολόγιο ΧΥΖ Contagion (ναι, ναι…!!!): “Η επιχειρούμενη κατάργηση της Ελληνικής Γλώσσης και Γραφής και το Διεθνές Φωνητικό Σύστημα” – Το λεξικογραφικό λογισμικό IPA-TROLL (για κάποιους λόγους έγινε i-patroll… χα χα…) και το σχέδιο “Languages Open Doors”!
    http://attikanea.blogspot.gr/2012/07/contagion-ipa-troll-i-patroll-languages.html

    Θησέας…χαμένος στον Λαβύρινθο..: Ανάρτηση-βόμβα στο ιστολόγιο ΧΥΖ Contagion (ναι, ναι…!!!): “Η επιχειρούμενη κατάργηση της Ελληνικής Γλώσσης και Γραφής και το Διεθνές Φωνητικό Σύστημα” – Το λεξικογραφικό λογισμικό IPA-TROLL (για κάποιους λόγους έγινε i-patroll… χα χα…) και το σχέδιο “Languages Open Doors”!
    http://thiseas-labyrinth.blogspot.gr/2012/07/contagion-ipa-troll-i-patroll-languages.html

    ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΑ!: ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ – Η επιχειρούμενη κατάργηση της Ελληνικής Γλώσσης και Γραφής και το Διεθνές Φωνητικό Σύστημα – Το λεξικογραφικό λογισμικό I-Patroll και το σχέδιο “Languages Open Doors”
    http://www.kalyterotera.gr/2012/07/i-patroll-languages-open-doors.html

    υδροχόος: ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ – Η επιχειρούμενη κατάργηση της Ελληνικής Γλώσσης και Γραφής και το Διεθνές Φωνητικό Σύστημα – Το λεξικογραφικό λογισμικό I-Patroll και το σχέδιο “Languages Open Doors”
    http://ydroxoos-woodiiis.blogspot.gr/2012/07/i-patroll-languages-open-doors.html

    ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΡΤΙΝΑ: ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ – Η επιχειρούμενη κατάργηση της Ελληνικής Γλώσσης και Γραφής και το Διεθνές Φωνητικό Σύστημα – Το λεξικογραφικό λογισμικό I-Patroll και το σχέδιο “Languages Open Doors”
    http://pisoapothnkoyrtina.blogspot.gr/2012/07/i-patroll-languages-open-doors.html

    «Πες Ότι Θες»: Ανάρτηση-βόμβα στο ιστολόγιο ΧΥΖ Contagion (ναι, ναι…!!!): “Η επιχειρούμενη κατάργηση της Ελληνικής Γλώσσης και Γραφής και το Διεθνές Φωνητικό Σύστημα” – Το λεξικογραφικό λογισμικό IPA-TROLL (για κάποιους λόγους έγινε i-patroll… χα χα…) και το σχέδιο “Languages Open Doors”!
    http://pesotithesgr.blogspot.gr/2012/07/contagion-ipa-troll-i-patroll-languages.html

    Ανάρτηση-βόμβα στο ιστολόγιο ΧΥΖ Contagion (ναι, ναι…!!!): “Η επιχειρούμενη κατάργηση της Ελληνικής Γλώσσης και Γραφής και το Διεθνές Φωνητικό Σύστημα” – Το λεξικογραφικό λογισμικό IPA-TROLL (για κάποιους λόγους έγινε i-patroll… χα χα…) και το σχέδιο “Languages Open Doors”! | gr-news
    http://gr-news.com/?p=206872

    *****************************

    Σε σχόλια:

    Ο διαχρονικός βιασμός της ιστορίας και της γλώσσας μας « http://www.olympia.gr
    http://olympia.gr/2012/07/19/%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%B2%CE%B9%CE%B1%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%B1/#comment-815178

    ΖΙΤΟ Ι ΕΛΛΙΝΙΚΙ ΔΙΜΟΚΡΑΤΙΑ!!! « http://www.olympia.gr
    http://olympia.gr/2012/07/18/%CE%B6%CE%B9%CF%84%CE%BF-%CE%B9-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B9%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B9-%CE%B4%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%B1/#comment-815180

    ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ: O Διαχρονικός βιασμός της Ιστορίας και της Γλώσσας μας!
    http://attikanea.blogspot.gr/2012/07/o_2052.html?showComment=1342787150903#c5838650378977065440

    anti-ntp.net: Το αληθινό νόημα του όρου «διεθνοποίηση της παιδείας»…
    http://anti-ntp.blogspot.com/2012/07/blog-post_6011.html?showComment=1342784471257#c7763072311929390885

    troktiko » Η φωνολογία της ελληνικής γλώσσας δε δικαιολογεί τις… περικοπές φωνηέντων και συμφώνων
    http://troktiko.eu/2012/07/h-fonologia-ths-ellhnikis-glossas-de-dikaiologei-tis-perikopes-fonhenton-kai-sumfonon/?fb_comment_id=fbc_10151922780050394_34056014_10151922954430394

    ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ: «ΕΙΝΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ. ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ»!
    http://www.liako.gr/news/greek-culture-news/38440–l-r.html#comment-594227162

    ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
    http://www.liako.gr/news/greek-culture-news/38401-2012-07-13-15-29-38.html#comment-594229052

    ΠΡΟΑΣΠΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ. ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ.
    http://www.mystikaperasmata.gr/home/633-proaspizontas-tin-elliniki-glossa-ton-pateron-kai-progonon-mas

    Οι εγκληματίες που κονιορτοποιούν την Ελληνική Γλώσσα, έχουν ΟΝΟΜΑ και ΠΡΟΣΩΠΟ! Φονιάδες κατά συρροήν!!! | Τρομακτικό.net | http://www.tromaktiko.net
    http://www.tromaktiko.net/2012/07/07/%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BF%CF%81%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CF%84%CE%B7/

    Πρώτο ΘΕΜΑ online : «Πόλεμος» γλωσσολόγων για τα φωνήεντα και τους φθόγγους – Ελλάδα
    http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=210896

    Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

    Τα greeklish καταστρέφουν την Ελληνική Γλώσσα

    Ομάδα Δράσης ενάντια στο νέο βιβλίο Γραμματικής Ε΄και ΣΤ΄Δημοτικού
    https://www.facebook.com/groups/467751806571023/permalink/471841179495419/
    http://www.facebook.com/groups/467751806571023/permalink/472803239399213/

    Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ GREEKLISH!!!!!
    https://www.facebook.com/groups/ellinikiglossa/permalink/401939343197708/
    http://www.facebook.com/groups/ellinikiglossa/permalink/402620199796289/

  6. filoumenos said

    Eυχαριστούμε γαι την ενημέρωση.

    Αναδημοσίευση http://www.filoumenos.com/O-ellinas-logos/5314-apokalypsi-e28093-i-epixeiroymeni-katargisi-tis-ellinikis-glossis-kai-grafis-kai-to-diethnes-fonitiko-systima-e28093-to-leksikografiko-logismiko-i-patroll-kai-to-sxedio-e2809clanguages-open-doorse2809d.html

  7. neotera said

    Reblogged this on ΝΕΩΤΕΡΑ ΝΕΑ με Χλευη και Kραξιμο ! and commented:
    Υπήρξε δε ύποπτος ο χειρισμός της κίνησης με τους 140. Διότι στα Νέα πρώτα δημοσιεύθηκε μια περίληψη σε ανώδυνη μορφή χωρίς παραπομπή σε κείμενο και υπογραφές. Βγαίνουμε εμείς με τίτλο «ΕΚΔΗΛΩΘΗΚΑΝ 140(!) ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΠΡΕΣΒΕΙΑΣ ΑΝΩΝΥΜΩΣ ! Δηλαδή πήγαιναν να περάσουν το ζήτημα χωρίς να φανεί ποιοί είναι οι 140. Κατά τ’ άλλα εξαιρετική είναι η δουλειά σας και όντως θέλουν να καταργήσουν τη γλώσσα μας κι εμάς τους ίδιους ν’ αφανίσουν. Αυτήν την τερατωδη αλήθεια αδυνατεί να βάλει ο νους του μέσου ανθρώπου να δούμε μέχρι πότε..

  8. Reblogged this on ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ.

  9. Gill Torn Stealth said

    Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια,
    και για τον κόπο σας να μας ενημερώσετε για τις αναδημοσιεύσεις.

  10. Omadeon said

    «…Teacher Rating of Oral Language and Literacy (TROLL):
    A Research-Based Tool»….

    LOL ROTFL 🙂

  11. […] XYZ Contagion […]

  12. […] Διαβάστε όλο το άρθρο του καθηγητή με πάμπολλους συνδέ… […]

    http://allenaki.wordpress.com/2012/07/21/%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B2%CF%8C%CE%BC%CE%B2%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B9%CE%BF-%CF%87%CF%85%CE%B6-contagion-%CE%BD%CE%B1/

  13. Για να καταλάβει κανείς πόσο ηλίθιοι και μπετόβλακες είναι οι αυτόκλητοι εθναμύντορες και γλωσσαμύντορες… Αναπαρήγαγαν αυτό το άρθρο χωρίς να προσέξουν ότι υπάρχουν διάσπαρτες ενδείξεις ότι είναι τρολλιά για να τους γελοιοποιήσει. Για παράδειγμα, η επωνυμία που φέρει το λεξικογραφικό λογισμικό: IPA-TROLL, από τις συντομογραφίες International Phonetic Alphabet, (συντομογραφία IPA) και Teacher Rating of Oral Language & Literacy (συντομογραφία TROLL).

    Αλλά από κρετίνους σαν την Αλλενάκι περιμένει κανείς νοημοσύνη; Από τρισηλίθιους σαν τα «αντινεοταξίτικα» εθνίκια περιμένει κανείς στα μασίφ κρανία τους να υπάρχει κοιλότητα για να φιλοξενήσει εγκέφαλο;

    Τη φάγανε χοντρά, όπως ακριβώς τη φάγανε και οι του Troktiko (το Τ με P) τότε με το «pakistanos.jpg«. Όπως την έφαγε κι ο απατεώνας με το ψευδώνυμο Philip Ukulele από έναν Έλληνα RPG gamer που, λαμβάνοντας ένα ακόμα 419 scam email, αποφάσισε να τρολλάρει, αυτοπαρουσιαζόμενος ως κομμουνιστής ηγέτης με το όνομα Lykaon Spartiatiakos, που κατάφερε να αποσπάσει από την ελληνική επικράτεια μια περιοχή στη δυτική Κρήτη και να ιδρύσει εκεί την Free Republic of Glykotsoutsounoi, που αποτελείτο από τα χωριά Sedoulevo, Malaka, Kaidento, Psylliazesai.

    Αλλά όταν όλοι οι εθνικιστές μεγαλώνουν θεωρώντας ότι το να έχεις λογική και κρίση είναι «αντεθνικό», είναι λογικό κι επόμενο να τη φάνε την τρολλιά. Μπράβο σου Βασιλική και πάντα τέτοια!

  14. […] εδώ: Ένα άρθρο που αξίζει να διαβάσουμε όλοι και όλες!!! Share […]

  15. Κόριννα said

    Πολύ ἐνδιαφέρον ὅ,τι διάβασα καί σᾶς εὐχαριστῶ.

    Μία διόρθωσι μόνο θὰ ἤθελα νὰ κάνω.

    Ἡ λέξις «εξονόματος» πού γράφετε στὴν ἀρχή,βγάζει μάτι.

    Εἶναι δύο λέξεις…ἐξ ὀνόματος…..καὶ ἀπὸ σεβασμὸ στὴν γλῶσσα τοῦ Ὁμήρου πρέπει κάτι τέτοια νὰ τά προσέχουμε.

  16. woodiiis said

    ενδιαφερον!!!
    http://ydroxoos-woodiiis.blogspot.gr/2012/07/i-patroll-languages-open-doors.html

  17. @13
    Για το «εξονόματος» που λέτε, μάλλον δεν καταλάβετε ότι δεν είναι δικό μας (αφού το έχουμε μέσα σε εισαγωγικά κιόλας, κάνουμε quoting).
    Είναι του γλωσσαμύντορα κ. Απόστολου Διαμαντή, από εδώ
    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=16895

    Τα παράπονά σας εκεί, λοιπόν, μιας που από ό,τι φαίνεται, κι εκείνος υπερασπίζεται την «γλώσσα του Ομήρου», αλλά όχι και τόσο παθιασμένα.

  18. […] Και ο σκοπός ήταν να δούμε πόσοι από τους γλωσσαμύντορες και εθναμύντορες, που δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τα γράμματα από τους φθόγγους (όπως εκείνη η ανεκδιήγητη δασκάλα από τη Ραφήνα), πόσοι θα πίστευαν οποιαδήποτε ασυναρτησία καλύπτει την “εθνική τους ανασφάλεια”, πόσοι θα κατάπιναν αμάσητο οπoιοδήποτε τερατολόγημα εξυπηρετεί τις θεωρίες συνωμοσίας σύμφωνα με τις οποίες θέλουν να καταστρέψουν τη γλώσσα μας γιατί θέλουν να καταστρέψουν το έθνος μας, και πόσοι θα βρίσκονταν να αναδημοσιεύσουν οποιαδήποτε βλακεία βολεύει την στρεβλή εικόνα που έχουν στο μυαλό τους για το έθνος που βάλλεται, επειδή το νέο βιβλίο Γραμματικής γράφει τα ίδια ακριβώς με το βιβλίο του μανόλη τριανταφυλλίδη πριν 70 χρόνια, παρά τις διαβεβαιώσεις Μπαμπινιώτη, Καζάζη, 140 γλωσσολόγων και των συγγραφέων των βιβλίων.. Και παρά τα διάσπαρτα tips σε όλο το σώμα του κειμένου (υπήρχαν τουλάχιστον 4-5 στοιχεία σε κάθε παράγραφο που θα έπρεπε να βάζουν τον αναγνώστη σε σκέψεις ότι κάτι δεν πάει καλά), αποδείχτηκε ότι δεν ήταν και λίγοι. Κλικ εδώ […]

  19. Τι νόημα έχει να αναδημοσιεύσεις ολόκληρο το άρθρο, ΣΥΝ τον πρόλογο ότι πρόκειται για τρολλάρισμα, δεν μπορώ να καταλάβω.

    Τέλος πάντων:
    http://www.staparaskinia.gr/2012/09/i-patroll-languages-open-doors.html

Γράψτε ελεύθερα, αν σκεφτήκατε κάτι :)

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: